-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mondeo vs Laguna
Date: Thu, 08 Apr 2010 12:42:00 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 62
Message-ID: <hpkbto$m58$1@news.onet.pl>
References: <hpi24t$2jj$3@news.onet.pl> <hpi5js$ghl$1@news.onet.pl>
<hpita2$je4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hpjrd5$28u$1@news.onet.pl>
<hpjt67$f7m$1@inews.gazeta.pl> <hpkbda$kp8$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270723320 22696 195.117.162.130 (8 Apr 2010 10:42:00 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Apr 2010 10:42:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hpkbda$kp8$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271425
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
>
> Użytkownik "polymorphus" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:hpjt67$f7m$1@inews.gazeta.pl...
>> Jurand pisze:
>>
>>> Nie, nie rdziewieje cały. Jedynie wszystkie drzwi na dole, tylna
>>> klapa, czasem też przednie i tylne błotniki na rantach. I naprawdę
>>> nie każdy. Te, co były eksploatowane we Włoszech, zardzewieją dopiero
>>> po roku jazdy w Polsce.
>>> Jeszcze nie widziałem ani Mondeo, ani Focusa z lat 98-03, które nie
>>> miałyby ognisk korozji w wymienionych przeze mnie miejscach. Chyba,
>>> że ktoś to zdążył na gwarancji zrobić - w sensie wywalczył wymianę
>>> np. całych drzwi.
>>>
>> Zapraszam do mnie. Mondi 2002, TDDi 115 KM. Ile podobnych musisz
>> obejrzeć, żebyś przestał generalizować?
>
> Masz go od nowości? Garażujesz? Jeździsz zimą?
Ja nie garażuje, jeżdżę zimą i mam od nowości. Rdzy nie ma a wiec
piszesz bzdury.
>>> No właśnie jest tylko kilka "ale" - pierwsze, to trzeba znaleźć nie
>>> zajeżdżony 2.0 TDDi. To Ci ogranicza wybór praktycnzie do rocznika
>>> 2001. To zaś oznacza, że korozja Twoim przyjacielem będzie. Niestety
>>> - takie są smutne realia kupowania Fordów z tych lat.
>>
>> Praktycznie to się mylisz, przynajmniej co do rocznika. I do korozji.
>> I w ogóle. Cóż, uprzedzenia i emocje często prowadzą do błędnego
>> generalizowania :). Ja osobiście chcialbym, żeby moje kiedyś, kolejne
>> auto bylo tak _bezawaryjne_ i przyjemne w korzystaniu jak aktualne.
>
> Praktycznie to się nie mylę, istnieć mogą odosobnione przypadki, że z
> tytułu sprzyjających warunków klimatycznych Mondeo nie zardzewiało.
Rozumiem że posiadasz wszelaką wiedzę na temat wszystkich egzemplarzy?
> Miałem też i takie modele - były najczęściej z Włoch lub Hiszpanii -
> suchy, ciepły klimat, nie sprzyjający powstawaniu korozji.
> W normalnych polskich warunkach 99% Fordów tu i ówdzie pokazywało rudą.
W poście obok napisałem ci że bredzisz a ty dalej swoje.
Na parkingu firmy OEM automatic w Wawy stoją focusy z różnych lat m.in
te z okresu 01-03 o jakim piszesz z przebiegami 200-300tys km. Żaden
nie ma rdzy. Dodam że auta nie były na gwarancji wymieniane elementy
karoserii. Tłuką nimi przedstawiciele handlowi i jedyne co im padało to
silnik 1.4, diesle bardzo ładnie sobie radzą.
To że tobie się takie "trafiały" to już twój problem.
W moim z roku 2004 też nie ma rdzy a mam go od nowości.
Znajomego z pracy focusa kombi z 2003r też nie ma rdzy.
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.10 12:44 The_EaGle
- 08.04.10 12:45 Jurand
- 08.04.10 12:49 polymorphus
- 08.04.10 14:46 to
- 08.04.10 15:13 Maciek
- 08.04.10 15:21 p47
- 08.04.10 15:35 to
- 08.04.10 16:43 DoQ
- 08.04.10 16:47 DoQ
- 08.04.10 16:49 DoQ
- 08.04.10 17:51 RadekNet
- 08.04.10 19:58 Irokez
- 08.04.10 21:01 Jurand
- 08.04.10 22:19 Karthoon
- 09.04.10 09:36 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie