  • Data: 2010-04-07 18:07:01
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hpi67g$i9m$1@news.onet.pl...

    > ja robię ok 13-15 tyś. rocznie... to znaczy , że piernicze?

    Jasne, bo średni przebieg auta w Polsce to ok. 25 tysięcy rocznie, za
    granicą - 35 tysięcy rocznie.
    Poza tym nikt Ci nie sprzeda Mondeo 2003 rocznik, dobrze utrzymanego, z
    realnym przebiegiem 130-140 tysięcy km, za 17 tysięcy złotych.
    Ostatniego ŁADNEGO Mondeo 2.0 TDCi z tego rocznika sprzedałem za 24 tysiące
    i długo na nabywcę nie czekał.
    Za takie pieniądze szukałbym przede wszystkim auta nie opartego o
    technologię CR, tylko o starą, dobrą pompę rotacyjną, w ostateczności
    jakiegoś zadbanego TDI lub silnika benzynowego + GAZ (przy czym instalację
    zamontowałbym po zakupie auta, w wybranym, dobrym warsztacie).

    Z interesujących samochodów, które są całkiem przyzwoite, jeśli chodzi o
    koszty eksploatacji i są w tym zasięgu cenowym, to np. Mitsu Galant 2.0TD -
    kupisz bez problemu rocznik 99-00 w fajnej wersji wyposażeniowej.]

    Jurand.