  • 21. Data: 2011-07-29 20:34:32
    Temat: Re: Mondeo do oceny
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-07-29 16:51, Piotr Czyż pisze:

    > Ford jak nie puka, stuka trzeszczy to znaczy, nie jedzie tylko stoi
    > zaparkowany.
    >
    > Wiem bo mam :)

    Nie generalizuj prosze.
    Tez mam i jak sie o auto zadba to jest cisza podczas jazdy.

  • 22. Data: 2011-07-29 22:25:27
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-29 04:32, Norbert pisze:

    > Ja popełniłem 2 miechy temu i jestem zadowolony ale swojego szukalem
    > dosyc dlugo.
    > A to tutaj jak koledzy napisali + dodalbym ze gdzie to bogate
    > wyposezenie jak ani dupy nie grzane , ani skora, ani ksenon, hak nie
    > oryginalny, fotel kierownika pseudoelektryczny, lusterka
    > samosciemniajacego brak...itd...
    > A co do wtryskow to wlasnie z racji ich awaryjnosci wybralem silnik TDDI
    > z turbiną o zmiennej geometrii. Tu mniejsze ryzyko ze pojawią sie wydatki.
    > Tak szczerze to to auto bym odpuscił bo i cena mało atrakcyjna.

    Racja z ceną :)
    Za niewiele więcej czyli a 22kzł kupiłem końcówkę 2006 roku, ale 2,5 V6
    z automatem i z wiarygodnym przebiegiem poniżej 140kkm.
    Więc ta cena nieadekwatna - patrząc na rocznik i biorąc pod uwagę to co
    napisali przedpiszcy :)
    Zagazowałem i na razie jeżdżę :D

  • 23. Data: 2011-08-01 12:30:58
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Norbert pisze:

    > Nie generalizuj prosze.
    > Tez mam i jak sie o auto zadba to jest cisza podczas jazdy.

    A ja nie mówię o zawieszeniu, mówię o "wnętrzu" :)

    --
    Piotr Czyż

  • 24. Data: 2011-08-01 13:33:35
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-01 12:30, Piotr Czyż pisze:

    > A ja nie mówię o zawieszeniu, mówię o "wnętrzu" :)

    Ja doskonale wiem o czym mówisz.
    Jak ktos jak dostał tak jezdzi to nie dziwne.
    Po zakupie od razu dokonałem "odsłuchu" co i gdzie dawało odgłosy a , że
    tego nie znosze popoprawiałem i mam błogą cisze.