  • 11. Data: 2011-07-28 23:14:34
    Temat: Re: Mondeo do oceny
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 23:09:48 +0200 osobnik zwany P.B. wystukał:

    > I do tego pierwszy właściciel, a na szybie dwie nalepki rejestracyjne.

    pierwszy właściciel w kontekście sprowadzenia już jest zdyskwalifikowany
    od razu więc nawet na to nie patrzę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2011-07-28 23:58:44
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-07-28 20:19, Crimson pisze:
    > Na szybko.
    > Gdzie mogę wrzucić linka.
    > Chcę kupić.

    Ten rocznik miał kiepskie wtryski TDCi więc albo pokaże papiery że były
    robione ale niech spada na drzewo. I zweryfikuj przebieg, zwłaszcza że
    jeździł w Niemczech. A ogólnie to mondeo mk III to fajne auto, popełnił
    bym je jeszcze raz gdyby nastała taka konieczność.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 13. Data: 2011-07-29 00:19:32
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    obsrany - nie brać - chyba że chcesz mieć zasrane auto...

  • 14. Data: 2011-07-29 04:32:47
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-07-28 23:58, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > jeździł w Niemczech. A ogólnie to mondeo mk III to fajne auto, popełnił
    > bym je jeszcze raz gdyby nastała taka konieczność.

    Ja popełniłem 2 miechy temu i jestem zadowolony ale swojego szukalem
    dosyc dlugo.
    A to tutaj jak koledzy napisali + dodalbym ze gdzie to bogate
    wyposezenie jak ani dupy nie grzane , ani skora, ani ksenon, hak nie
    oryginalny, fotel kierownika pseudoelektryczny, lusterka
    samosciemniajacego brak...itd...
    A co do wtryskow to wlasnie z racji ich awaryjnosci wybralem silnik TDDI
    z turbiną o zmiennej geometrii. Tu mniejsze ryzyko ze pojawią sie wydatki.
    Tak szczerze to to auto bym odpuscił bo i cena mało atrakcyjna.

  • 15. Data: 2011-07-29 08:35:46
    Od: "Paweł Kajak" <a...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "igła" w tytule - od razu dyskwalifikacja...

    Może autorowi ogłoszenia chodzi o to, że "klima i nawigacia" jest igła :-)

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 16. Data: 2011-07-29 08:46:27
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Crimson" wrote
    >
    > Co mi się nasuwa na widok prawego przodu (błotnik, maska, zderzak):
    > http://www.werty.net/uploaded_images/golf-766761.jpg

    Błotnik wyraźnie inny kolor niż reszta. Kąt ten sam więc to nie kwestia
    światła

  • 17. Data: 2011-07-29 08:58:38
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-29 08:35, Pawe? Kajak pisze:
    > Witam!
    >
    > U?ytkownik "venioo"<p...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci
    >>
    > Mo?e autorowi og?oszenia chodzi o to, ?e "klima i nawigacia" jest ig?a :-)

    Taaaa... Nasuwają mi się na tyle nieparlamentarne słowa, że ich tu nie
    napiszę ;)

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 18. Data: 2011-07-29 12:21:24
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Agent" wrote
    > Błotnik wyraźnie inny kolor niż reszta. Kąt ten sam więc to nie kwestia światła

    Błotnik, maska i zderzak. Plus szpara między błotnikiem prawym a drzwiami.
    Maska od przodu patrząc też nie leży równo. Arlekina wkleiłem właśnie ze
    względu na różnice w kolorach poszczególnych elementów.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 19. Data: 2011-07-29 16:51:39
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Crimson pisze:

    > wkurwiające jest jeszcze "nic nie puka", " nic nie stuka" - dalej nie
    > czytam.

    Ford jak nie puka, stuka trzeszczy to znaczy, nie jedzie tylko stoi
    zaparkowany.

    Wiem bo mam :)

    --
    Piotr Czyż

  • 20. Data: 2011-07-29 17:13:06
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Marcin Jan pisze:

> [...]
    > jeździł w Niemczech. A ogólnie to mondeo mk III to fajne auto, popełnił
    > bym je jeszcze raz gdyby nastała taka konieczność. pozdrawiam

    Nie wtryski były winne, a głownie pompa wysokiego ciśnienia. Z racji
    "łuszczenia się" padały wtryski i sama pompa. To dość spory wydatek, więc
    sprawdź kiedy były robione. Jeśli nie były, to pewnie na Ciebie padnie.

    Co do bogactw. Akurat do tej konkretnej nawigacji żadnych map na naszą
    część świata nie znajdziesz.

    --
    Piotr Czyż