  • Data: 2011-07-29 04:32:47
    Temat: Re: Mondeo do oceny
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-28 23:58, Marcin Jan pisze:

    > Ten rocznik miał kiepskie wtryski TDCi więc albo pokaże papiery że były
    > robione ale niech spada na drzewo. I zweryfikuj przebieg, zwłaszcza że
    > jeździł w Niemczech. A ogólnie to mondeo mk III to fajne auto, popełnił
    > bym je jeszcze raz gdyby nastała taka konieczność.
    > pozdrawiam
    > marcin jan

    Ja popełniłem 2 miechy temu i jestem zadowolony ale swojego szukalem
    dosyc dlugo.
    A to tutaj jak koledzy napisali + dodalbym ze gdzie to bogate
    wyposezenie jak ani dupy nie grzane , ani skora, ani ksenon, hak nie
    oryginalny, fotel kierownika pseudoelektryczny, lusterka
    samosciemniajacego brak...itd...
    A co do wtryskow to wlasnie z racji ich awaryjnosci wybralem silnik TDDI
    z turbiną o zmiennej geometrii. Tu mniejsze ryzyko ze pojawią sie wydatki.
    Tak szczerze to to auto bym odpuscił bo i cena mało atrakcyjna.