  • 11. Data: 2011-08-11 13:36:53
    Temat: Re: Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 12:19, PH pisze:

    > jeĽdziłem tak? foczk? przez 5 lat. nabiłem 202kkm. 0 problemów (także z
    > dwumas?)

    Dziękuję za informacje. Zwłaszcza, że są dobre. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 12. Data: 2011-08-11 21:35:24
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > No zauważyłem, ale mam nadzieję, że coś się uda znaleźć.

    mam mazde z tym silnikiem i odpukac - jezdzi:)

    uciu

  • 13. Data: 2011-08-11 22:07:53
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 21:35, uciu pisze:

    > mam mazde z tym silnikiem i odpukac - jezdzi:)
    >
    > uciu

    Mówisz o modelu 3? Coś więcej te samochody mają ze sobą wspólnego?

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 14. Data: 2011-08-12 10:22:15
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Mumin" wrote:
    > No zauważyłem, ale mam nadzieję, że coś się uda znaleźć.

    Również szukałem, ciężko coś wybrać nawet u naszych zachodnich sąsiadów.
    Kupiłem Mazdę 3 2.0. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 15. Data: 2011-08-13 20:44:58
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Czarek Daniluk* w wiadomości
    p.googlegroups.com
    napisał(a):
    > MK3 2,5 V6 170KM z 6cio biegową manualną skrzynią też miało koło
    > dwumasowe i co z tego ??

    A w autach ogólnie znanych niemieckich marek premium koło dwumasowe
    montowane było w latach 80-tych. Jak coś działa to nikt o tym nie mówi, a że
    w przypadku turboklekotów zaczęło to padać to się rozeszło. Jeszcze z dekada
    i ludzie się przestaną dziwić :-)

    Pozdr

  • 16. Data: 2011-08-15 20:29:59
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Mówisz o modelu 3? Coś więcej te samochody mają ze sobą wspólnego?

    3ka to to samo co Focus... to samo zawieszenie, podzespoły, silniki... tylko
    inna buda
    5tk to to samo co Cmx
    6tka to mondeo:)

    Ja mam 5z 2.0 benzyną i na razie sobie chwale.
    Znajomy ma 3 z takim silnikiem i też chwali

    uciu