  • 1. Data: 2012-05-16 12:28:02
    Temat: Moment silnika krokowego - błąd
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś zechce zerknąć i powiedzieć/zgadnąć :-), które wartości są prawdziwe?
    http://www.kollmorgen.com/en-us/products/drives/disc
    ontinued/230pxxx-240pxxx/230-430t_instructions_en-us
    _reva/

    Krótki http://tiny.pl/hp2lx

    Od strony 33 są wykresy.
    Momenty są podane w N*cm i oc*in, ale mi wychodzi, że albo oc*in są o połowę
    za małe, lub Ncm o połowę za duże.
    Które są prawdziwe?

    Robert

  • 2. Data: 2012-05-16 13:21:23
    Temat: Re: Moment silnika krokowego - błąd
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 16.05.2012 12:28, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > Momenty są podane w N*cm i oc*in, ale mi wychodzi, że albo oc*in są o
    > połowę za małe, lub Ncm o połowę za duże.
    http://www.wolframalpha.com/input/?i=30+Oz*inch+to++
    kg*cm

    A kg*cm to będzie 10N*cm, więc dla losowego punktu się zgadza.

    Michoo

  • 3. Data: 2012-05-16 13:23:04
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 16.05.2012 13:21, Michoo wrote:
    > http://www.wolframalpha.com/input/?i=30+Oz*inch+to++
    kg*cm

    > A kg*cm to będzie 10N*cm, więc dla losowego punktu się zgadza.

    O, nawet bezpośrednio:
    http://www.wolframalpha.com/input/?i=30+Ozf*inch+to+
    +N*cm+

    Michoo

  • 4. Data: 2012-05-16 15:11:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Michoo"
    > się zgadza.

    No pewnie. Ja na upartego odwrotnie przeliczałem. To w nawiasach brałem za
    oc*in a to są N*cm.
    Dzięki za kaganek... :-)

    Robert