    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Date: Sat, 16 May 2009 11:25:07 +0000 (UTC)

    Dnia 16.05.2009 Arni <a...@N...spam> napisał/a:

    > tu sie podepne bo jakby nowy watek w tym wątku:
    > http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35821,6578956,Motor
    y_juz_nie_dla_nastolatkow.html

    > czyli R1 na pierwsze moto juz nie bedzie?

    Typowy problem zastępczy który ma pokazać że coś się robi w sprawie
    bezpieczeństwa na drogach. Nawet jeśli w tym roku będzie 2x więcej
    wypadków z motocyklami i zginie 2x więcej jadących tymi pojazdami to
    ogólna statystyka nie zmieni się jakoś specjalnie. Nowe przepisy nic nie
    zmienią, (było o tym wiele razy) ci co latają bez: prawka | kategorii|
    oc | balach, czy wszystkiego na raz to i tak ich wali nowy przepis.
    Jedyny efekt corocznego wysypu coraz głupszych materiałów w zidiociałych
    mediach, to promocja stereotypu wg. którego kierowca jednośladu zawsze
    jest winny. Jest też na drodze zagrożeniem dla "zdrowej części
    społeczeństwa" przez sam fakt swojego istnienia. "Władza niby coś z tym
    robi ale może i ty obywatelu dasz radę, w swoim własnym interesie."

    <http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=
    7663&st=0>

    Promocja negatywnego wizerunku, wraz z depersonifikacją (szaleńcy,
    warzywa), ułatwia takiemu skurwielowi z linka znalezienie akceptacji dla
    swojej wersji i odpowiednich świadków.

    <http://www.zw.com.pl/artykul/362030_Wypadek_motocyk
    listy_na_Czerniakowskiej.html>

    Pech chciał że przejeżdżałem tam kilkanaście minut po, była już straż,
    jeśli ten koleś startował ze Szwoleżerów, to motocykl i samochód
    przestawiały po dzwonie krasnoludki, a zielone plastiki dalej na
    Czerniakowską rozniosła rozjuszona gawiedź. Można też znaleźć w sieci
    historię bardziej pasującą do resztek na asfalcie.

    > pytanie dodatkowe: co za figure odwalił koles na fotkach ? Podpis o
    > "wypadku" juz pomine :)

    Podpis jak zwykle w mediach nie ma informować tylko czemuś służyć.
    Najczęściej ma służyć tylko wyrobieniu wierszówki do wypłaty, nie
    przemęczając się zbytnio. A że można komuś bezmyślnie zrobić krzywdę,
    to trzeba by najpierw myśleć żeby to zauważyć. Następny dzwon znowu się
    opisze byle szybciej, i się rednaczowi podobało. Co jakiś czas ktoś
    napisze dłuższy artykuł, jak akurat zabraknie innyc tematów.

    Tak mi się jakoś dziwnie złożyło że tych kilka razy w życiu gdy
    widziałem na żywo zdarzenie o którym potem miałem okazję przeczytać|
    usłyszeć w mediach, to zawsze relacja była do dupy. Problem polega na
    tym że nie wystarczy odpytać "1 naocznego świadka" trzeba się zastanowić
    czy to co opowiada choć trochę się kupy trzyma. A nie tylko że pasuje do
    oczekiwań. Warto też pamiętać że już po zdarzeniu, światków "naocznych"
    co chwilę przybywa.

    --
    kakmaratgmaildotcom