-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <q4bku9$hqj$1@node1.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 17 Feb 2019 13:59:52 GMT
Lines: 26
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1550411992 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 490 77.65.80.250:50950
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650309
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Jacek k...@a...com ...
> Oglądam tu posty Kolegów w sprawie śrub w kołach i widzę, że klucz
> trzeba przedłużyć rurą, żeby od/do-kręcić.
> Sprawdziłem w tabeli, że moment dokręcania śrub w kołach to przeważnie
> 100-110 Nm, chociaż trafiają się auta, gdzie jest 180 (VW Multivan).
> Najzwyklejszy klucz ma 30 cm długości, więc mamy siłę 40-70 kG
> zakładając, że przykładamy siłę nie na samym końcu klucza, tylko 25 cm
> od główki.
> Wydaje mi się, że używanie rury przedłużającej może świadczyć, że ktoś
> wcześniej do****lił na maxa, albo śruby są pordzewiałe. Inaczej
> przeciętny facet bez przedłużki potrafi te 50 kG dać z siebie.
> No chyba, że gatunek męski jest na wyginięciu i wypiera go jakiś twór
> eunuchoidalny.
Tak Jacku
Ułatwianie sobie pracy przedłuzaniem ramienia narzedzia to przejaw braku
meskiej pewnosci siebie :)
Dokładnie!
Ech...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jest Leżajsk, jest dobrze.
Był Leżajsk, jest mi niedobrze.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.19 15:10 RadoslawF
- 17.02.19 15:18 Jacek
- 17.02.19 15:29 Mateusz Viste
- 17.02.19 16:46 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 16:55 Mateusz Viste
- 17.02.19 16:57 Pszemol
- 17.02.19 17:02 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 17:04 Mateusz Viste
- 17.02.19 17:22 Mateusz Viste
- 17.02.19 19:12 Jacek
- 17.02.19 19:22 Pana Sonik
- 17.02.19 19:28 PiteR
- 17.02.19 19:51 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 20:01 J.F.
- 17.02.19 20:05 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=