-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Thu, 30 Sep 2010 10:31:11 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 36
Message-ID: <i81hnu$h24$1@mx1.internetia.pl>
References: <i7km8k$9ra$1@mx1.internetia.pl>
<7...@n...onet.pl>
<i7s4uk$qcc$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
<i7sd72$l9q$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
<i7skt3$i3a$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
<i7vps2$clq$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: 213-238-96-236.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1285835326 17476 213.238.96.236 (30 Sep 2010 08:28:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Sep 2010 08:28:46 +0000 (UTC)
X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.internetia.pl server.
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314238
[ ukryj nagłówki ]> rozrządu, czy desmodromiką, która ostała się w jednej marce
> motocykli za bardzo grubą kasę. Próbowano też pneumatycznych
Zainteresowałem się tym dlaczego jeden wałek więcej z dźwigniami
robi wielką kasę:
"The Ducati Desmosedici RR is a ___limited___ production road-legal version
of the Desmosedici MotoGP racebike.
Ducati made ___1,500___ Desmosedici models for public purchase. The bike was
launched at the 2006 Italian MotoGP event. The entire 500 unit allocation
for the United States ____sold out in five hours____."
Jeżeli 500 szt. sprzedaje się w 4 godziny, a firma nie wyprodukuje więcej
niż 1500 szt.,
bo nie chce, to jak niby ta cena może być niska?
Zdaje się, że Ducati jeszcze straszy patentami, których miał mnóstwo.
Przyjrzałem się tym rozrządom i wydaje mi się, że nie tędy droga.
Głównym powodem zastosowania tych mechanicznie otwieranych i domykanych
zaworów,
było zwiększenie zakresu RPM i przez to zwiększenie mocy średniej.
Ale komplikuje to mechanikę. Znowu wałek lub dwa więcej.
Nie mam czasu niestety poczytać o tych suwakowych, ale faktycznie
trafia do mnie fakt, że ten nagar będzie się gdzieś gromadził.
Wydaje mi się, że obrotowe zawory miałyby z tym mniejszy problem,
gdyż nagar samoistnie by był usuwany przez ciągły obrót wałka i wyrzucanie
nagaru przez dziurę/zawór po 180st.
Takie zagięcie suwaka w 360 st.
Co sądzisz?
To jest tak proste, że aż dziwi, że nikt nie poszedł w tym kierunku.
Może były jakieś próby?
S.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.09.10 12:22 Robert Rędziak
- 30.09.10 12:39 Robert Rędziak
- 30.09.10 15:05 Robert Rędziak
- 30.09.10 16:32 r...@k...pl
- 30.09.10 21:18 Sylwester Łazar
- 02.10.10 06:50 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security