-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "P_ablo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
<i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
<i7k7bf$9hi$1@opal.futuro.pl>
<r...@4...com>
<i7l2h0$ik4$1@opal.futuro.pl>
Subject: Re: Moment a moc
Date: Sat, 25 Sep 2010 20:44:19 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 21
Message-ID: <4c9e430c$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
X-Trace: 1285440268 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27047 83.12.2.83:1387
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312678
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "PcmOL" <...@...net> napisał w wiadomości
news:i7l2h0$ik4$1@opal.futuro.pl...
>
> Cztery silniki po 10kW mocy znamionowej. Jaka jest chwilowa
> przeciążalność takich silników, każdy wie.
> Zaryzykował bym twierdzenie, że osiągi były by jak u 200KM czystej
> spalinówki o tej samej masie, ale z tradycyjną przekładnią.
> Nie wspominając już o zaletach napędu 4x4 - na śłiskim większość odpada.
> A jak w końcu bedą dostępne ogniwa o sensownym stosunku zgromadzonej
> energii do masy własnej, wystarczy je włożyć i wetknąć wtyczkę.
Nic nie stoi na przeszkodzie abys znalazl sponsora, przedstawil mu swoje
pomysly i przekonal. Kiedy juz da mamone, zacznij badania i zmontuj to
wszystko do kupy...
Generalnie nic trudnego...
--
Picasso
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.10 21:16 Jaroslaw Berezowski
- 25.09.10 22:23 to
- 25.09.10 23:08 Yans van Horn
- 25.09.10 23:14 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 25.09.10 23:38 Robert Rędziak
- 25.09.10 23:40 Robert Rędziak
- 25.09.10 23:43 Robert Rędziak
- 26.09.10 00:03 Mario
- 26.09.10 01:25 Jaroslaw Berezowski
- 26.09.10 07:03 to
- 26.09.10 07:03 to
- 26.09.10 07:44 MarcinJM
- 26.09.10 09:02 PcmOL
- 26.09.10 09:09 PcmOL
- 26.09.10 10:33 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=