eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Fri, 24 Sep 2010 18:41:56 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <i7ikcm$l5o$1@news.onet.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7hq1q$gaq$1@news2.ipartners.pl>
    <4c9cca06$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host23-89-206-48.limes.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285346518 21688 89.206.48.23 (24 Sep 2010 16:41:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Sep 2010 16:41:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312550
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:4c9cca06$0$20999$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2010-09-24 11:12, Jakub Witkowski pisze:
    >> W dniu 2010-09-24 10:06, Tomasz Pyra pisze:
    >>
    >>> I tu odpowiedź na Twoje pytanie - dlatego podaje się moc silnika.
    >>> Jeżeli masz w takich samych samochodach dwa normalne silniki, nawet
    >>> nie wiesz jakie i oba mają po 100KM, to wiesz że oba zapewnią dość
    >>> podobne osiągi.
    >>
    >> Ale w praktyce dla przeciętnego usera liczą się osiągi w zakresie
    >> cywilnych
    >> wartości obrotów, a nie te maksymalne.
    >
    > Ale to wynika tylko z powodu nieumiejętności operowania biegami. Dlatego
    > taki user powinien mieć automat i najlepiej jeszcze nie mieć obrotomierza.
    > Taka podstawowa zasada projektowania interfejsu użytkownika - użytkownik
    > nie powinien być informowany o parametrach pracy których nie rozumie i nie
    > powinien mieć możliwości wpływania na nie.
    >
    > > I zgoda, można poprzestać na mocy.
    >> Po prostu należy podać jaką średnią moc ma silnik w czasie przyspieszania
    >> np. pomiędzy 2.5 a 4k obrotów i już wiadomo (przy daje masie) czy dla
    >> Kowlaskiego to będzie muł, czy rakieta :)
    >
    > Ale kręcenie diesla do 4k to "zarzynanie" go takie jak kręcenie benzyny do
    > 6k. Zarówno pod względem technicznym jak i wrażeń odsłuchowych.
    > Więc jak ktoś uważa że "będzie jeździł do 4k" niezależnie czy dieslem,
    > benzyną czy też może siłownią okrętową, to kwestia nauczenia kierowcy jak
    > używać silnika.

    Po części tak ale jak jechałem ostatni corolką 1.6 122 KM to jakoś tak
    dziwnie mi było że przy 120-130 km/h chodzi jak wiertarka. Mam też diesla
    ale najbardziej mi się podoba charakterystyka mojej fabi 1.4 gdzie max moc
    jest przy 4500 obrotów. Odczucia z jazdy (nie tylko moje) sa jakby się
    jchało mocniejszym autem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: