  • 11. Data: 2011-11-09 13:31:04
    Temat: Re: Wielka prosba do kolegów z sdtv
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wystarczy zerknac do archiwum ile razy ten spam poslal na rozne grupy.

    Bo on taki jest jaki jest i nic do niego nie przemawia. Reklamy na pewno
    nikomu nie robi, wręcz przeciwnie.

  • 12. Data: 2011-11-09 13:31:26
    Temat: Parę wyjaśnień
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > Widzę, że nie odróżniasz pomówienia od zniewagi. W takim wypadku
    > oczywistą obroną będzie choćby art. 213 kk.
    > To raz. Dwa, nie masz żadnej realnej szansy na wyrok skazujący, tak
    > jak nie miał ich Arek Buzdygan; wyrok skazujący na więzienie jest
    > jeszcze mniej prawdopodobny.

    Spokojnie takiej broni to użyłbym w ostateczności
    O prawie musiałem się trochę pod uczyc ile mi niektorzy ludzie pisali o mnie
    śmiali się wysmiewali i straszyli stare czasy nie chce wracać do nich
    Mam nadzieje ze tym razem chłopcy z sdtv przebaczą mi i obejmiąmnie amnestią

    jak ktoś chce ze mną zagadać bardzo proszę
    gadu 3181428
    można do mnie też zadzwonić
    507-603-628
    strasznie mi się nudzi

  • 13. Data: 2011-11-09 13:33:22
    Temat: Re: Parę wyjaśnień
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > strasznie mi się nudzi

    to widać.

  • 14. Data: 2011-11-09 13:36:26
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

    > Bo on taki jest jaki jest i nic do niego nie przemawia. Reklamy na pewno
    > nikomu nie robi, wręcz przeciwnie.

    Po prostu walcze o jedno zebym mógł być na ircu lub forum
    nikogo nie obrażam , nie obmawiam itd
    staram się być kulturalny

    A do kolegów poczytajcie troche w grupie zdrowie weterynaria ,zwięrzęta
    polecam www.google.pl wpisać sp9tcu

    Pozdrawiam serdecznie

  • 15. Data: 2011-11-09 15:46:41
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    > jak ktoś chce ze mną zagadać bardzo proszę
    > gadu 3181428
    > można do mnie też zadzwonić
    > 507-603-628
    > strasznie mi się nudzi

    Znaczy sie chuja do dupy szukasz ?

  • 16. Data: 2011-11-09 19:20:32
    Temat: Moje propozycje
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przedstawiam moje propozycje
    1- odblokowanie mnie na prube na 2 tygodnie na forum sdtv a jeśli się nie da
    odblokowanie mnie tylko do odczytu na forum sdtv

    2- odblokowanie mnie na wszystkich kanałach irc jesli to nie możliwe to
    stałe odblokowanie mnie na kanale #sat-digital-tv

    Czekam do poniedziałku jak nie zakładam włąsne forum z nazwą sdtv

    a teraz motywacja
    1- 8 lat bana na forum i na ircu ( no na forum trocję mniej )
    2- dalej bardzo interesuje się tv satelitarną
    3- Sam Wizard w rozmowie telefonicznej powiedział ze nalezy mnie
    odblokować i dać mi szanse pokazania się z dobrej strony
    4- brak dobrych kolegów z zwłaszcza irca

    Kontakt
    s...@i...pl
    gadu gadu 3181428
    Telefon 507-603-628

    Pozdrawiam serdecznie
    i jeszcze raz proszę koledzy dajcie mi szanse plis

  • 17. Data: 2011-11-09 20:29:04
    Temat: Re: Moje propozycje
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-09 20:20, Jacek Buda pisze:
> [...]
    > Telefon 507-603-628
    >
    > Pozdrawiam serdecznie
    > i jeszcze raz proszę koledzy dajcie mi szanse plis

    Wiesz co jakim trzeba byc przyglupem zeby robic z siebie taka szmate ? !

    Chyba ze ktos robi sobie jaja z jacka Budy i rozsyla to gowno po grupach.

    Ostatnio cos mowili ze jak zrobisz wszystkim loda to pozwola ci sprzatac
    w toalecie.

  • 18. Data: 2011-11-09 22:13:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Nov 2011 21:03:12 +0000 (UTC), "Jacek Buda"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    >A wiesz koleś ze to jest obrażanie i za to można siedzieć

    ROTFL :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280