    From: Jakub Rakus <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Date: Thu, 3 Jan 2019 22:32:41 +0100

    W dniu 03.01.2019 o 21:55, Tornad pisze:

    > Oczekuje przeprosin i wyjasnien. W przeciwnym wypadku podejme odpowiednie kroki
    > prawne w zlokalizowaniu Twojej szanownej osoby i o należne mi odszkodowanie.

    Io, io, io, io, bagiety już jado!

    Skoro Twój pomysł jest naprawdę taki wspaniały, to dlaczego nie
    poszedłeś z tym od razu do jakiejś uczelni gdzie masz całe stada
    studenciaków co zrobią Ci ten układzik za friko w ramach pracy
    dyplomowej? Albo napisz projekt do instytucji co daje na takie rzeczy
    dofinansowanie, i obroń go w konkursie, dostaniesz grant i będziesz mógł
    zatrudnić pracowników naukowych do tej roboty.

    Tutaj natomiast nie podejmie się twojego zlecenia nikt, bo te marne
    grosze, którymi szastasz to każdy z nas robi w miesiąc tworząc rzeczy
    praktyczne i potrzebne zwykłym śmiertelnikom spędzając połowę czasu
    pracy na skrolowaniu fejsa. Chcesz dać zarobić to rzuć pomysł (i
    odpowiednią kaskę) na jakieś konkretne urządzenie, może jakiś sterownik
    do smarthome, może kontroler parametrów środowiskowych, a może coś na
    DSP do audio. Akademickie dyrdymały za psie grosze nie kręcą
    elektroników znających się na swojej robocie, naprawdę, choćby nawet
    miały robić hamburgery z piachu na jednej bateryjce przez 1000 lat.

    Jakub Rakus