    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Date: Wed, 2 Jan 2019 17:46:14 -0500
    <8...@g...com>
    <b...@t...no1>
    <d...@g...com>
    <q0ja6r$qub$2@dont-email.me>
    <a...@g...com>

    On 1/2/19 5:02 PM, Tornad wrote:
> [...]
    matematycznymi zapisanymi w postaci gamma = 1 / [(1- (v / c) ^ 2] ^ 0.5

    > Mam pytanie. czy zdarzylo Ci się recenzować jakiś artykul kotryby zawieral
    > treści nie zupełnie zgodne albo wręcz sprzeczne z obowiazujacymi powszechnie
    > zasadami wiary? Mam na myśli te slepa wiare w te naprawdę absurdalne zalozenia
    > i wynikające z nich rownie debile tezy.
    >
    > A ja takich artykulow pisanych przez utytlanych naukowcow, i to prawie codziennie
    na adres swojej poczty otrzymuje dziesiatki. Czasem jakies wyjątkowe knoty
    zamieszczalem ale misie już znudzilo.

    > Jeden z nich opisamy i zarekalmowany jako najlepszy z istniejących artykul
    > tumaczacy teorie wzglednosci autorstawa jakiego Ruska, gdzies mi się
    > zapodzial. Jak go odkopie pozwole sobie go jeszcze zamiescic. Tyle ze z opisem
    > rusunkow, ktore mogę jedynie słownie opisac. Istna perelka literatury "naukowej".

    Na przełomowy artykuł nie miałem okazji jeszcze trafić, ale w tych które
    recenzowałem brak elementarnego szacunku dla czytelnika w postaci
    minimum pracy włożonej w sformatowanie rękopisu jest mocno skorelowany z
    niską wartością merytoryczną.
    Za to nigdy nie zdarzyło mi się odrzucić tekstu tylko dlatego że wnioski
    nie zgadzały się tym co kiedyś napisał jakiś autor o 5 czy 6-cyfrowej
    liczbie cytowań. O ile tekst jest spójny i to co autorzy opisali ma
    sens, to co najwyżej proponuję poprawki.

    Jacek.