    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 2 Jan 2019 12:50:44 -0800 (PST)
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 20:48:33 UTC+1 użytkownik Zbych napisał:

    > A według twojej hipotezy jak duże te zmiany będą? Tzn. jak ustawisz
    > zegar w poprzek to o ile zmieni się czas przelotu światła?

    Wg moich predykcji roznice te w warunkach ziemskich nie będą wieksze od pol
    procenta. Ciut wieksza wartość przewidywam osiagnac jako kwadrat wartości
    poprzecznej. Moze z ustawienia pionowego będzie można cos wiecej wyluskac?
    Niestey bledy termiczne i inne moga te wielkości skutecznie zaszumic.

    Aby jakies realnie czytelne wartosci uzyskac musiałbym dysponować prędkościami
    co najmniej 10 razy większymi od naturalnie dostępnych. Czyli predkosci
    orbitalnej i obrotowej ziemskiego globa.
    Tak, ze w sumie metoda zniosu proponowana prze Wladka wydaje się bardziej nadziejna.
    Ale pogdybac pod takim zegarem bedzie sobie można do woli.

    Pozdr
    Tornad