eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Date: Thu, 19 Sep 2013 17:58:13 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <l1f6um$uhg$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <l1buq5$1ta$1@usenet.news.interia.pl> <l1c125$lha$1@node1.news.atman.pl>
    <l1cusa$5p9$1@usenet.news.interia.pl>
    <523a053b$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1epfi$1ee$1@usenet.news.interia.pl> <l1et06$j0r$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-211-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1379606294 31280 89.72.211.150 (19 Sep 2013 15:58:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Sep 2013 15:58:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l1et06$j0r$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505213
    [ ukryj nagłówki ]

    Powitanko,

    > Jeżeli wcześniej samochody (zakładam te same warunki, porę itd.)
    > jechały tam 80km/h to trudniej było przejść pieszym przez przejście,
    > czy też włączyć się do ruchu, zawrócić itd.

    Zaraz. Mamy odcinek A-B ulicy. Przejscie dla pieszych C jest pomiedzy A
    i B. Czyli takie cos A----C-----B. Ten odcinek ma przejechac X
    samochodow w ciagu np. 10min. To wszystko jest stale. Czy na tym odcinku
    A-B bedzie sie w ciagu tych 10 min. znajdowac wiecej samochodow jak beda
    jechac 50, czy jak 80km/h? Czy nieszczesnik w punkcie C szybciej
    znajdzie luke w potoku samochodow jak pojada szybko w cholere, czy jak
    beda sie wlec. Owszem, trafienie przy 80 to czarny worek pewny, przy 50
    przy odrobinie szczescia jest szansa na przezycie. Ale po to sa wlasnie
    swiatla, by przy dowolnej predkosci dopuszczalnej umozliwic pieszemu
    przejscie. Po to jest przycisk, zeby ruch odbywal sie plynnie jak nikt
    nie przechodzi. Kwestia tylko i wylacznie ustawienia, niczego wiecej.
    Zapewniam - da sie.

    > Przepustowość też była
    > niższa niż przy 50km/h (możesz to sobie sprawdzić na symulatorach,
    > które kiedyś tutaj tutaj prezentowałem).

    Ten z samochodami jezdzacymi w kolko po 1 pasie? Wszystko bylo OK, az
    ktorys przyhamowal. Po to wlasnie sa 3 pasy, zeby hamujacego, czy raczej
    hamujaca na widok zielonego (BTW jakas epidemia ostatnio, nie wiem o co
    chodzi) mozna bylo wyprzedzic. A ze u nas zwykle prawy jest najszybszy,
    to juz inna sprawa.

    > Dzięki niższej prędkości
    > zwiększyła się płynność ruchu oraz przepustowość drogi. Optymalną
    > prędkość znajdziesz chyba sam:>

    Po to wlasnie buduje sie drogi ekspresowe i autostrady, by mozna bylo po
    nich jechac szybko. Twierdzenie, ze podniesienie predkosci zmniejsza
    przepustowosc jest, hmm, smiala teza.


    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: