  • Data: 2013-09-18 12:31:56
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-18, Pawel O'Pajak <o...@i...pl> wrote:

    > Powitanko,
    >
    > Przejscie dla pieszych za wiaduktem w Piasecznie. Wczoraj dziewczynka 14
    > lat, na szczescie zyje, kregoslup i glowa OK, ale bark i reka mocno
    > polamane. Jakis czas temu 2 czarne worki na tym samym przejsciu. To ilu
    > ludzi musi zginac, zeby tam postawili swiatla na przycisk dla pieszych?
    > Sa jakies normy: x trupow, albo y rannych = swiatla?
    > Drugie przejscie, tez bez swiatel, ale za to z FR. Jest tam jeszcze slad
    > po jakims dzwonie ze 2-3 tygodnie temu. Ktos zna szczegoly i moze
    > opowiedziec jak to FR znakomicie poprawil bezpieczenstwo?

    Od dawna wiadomo ze FR poprawiaja bezpieczenstwo. Po drugiej stronie
    na Trasie Torunskiej stoi pusty zolty masz FR na srodku, pomiedzy
    nitkami ekspresowki. Na jezdni czarne krechy po hamowaniach. Poprawa
    bezpieczenstwa widoczna - jadacy ekspresowka >120 hamuje nagle
    z pedalem w podlodze na prostej drodze. Widywalem idiotow co hamowali
    do 50.

    --
    Artur
    ZZR 1200