  • 71. Data: 2013-01-30 22:29:24
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kec0b6$91j$1@node2.news.atman.pl...
    > do tego wiedza, gdzie jestes (gps, triangulacja, punkty wifi, bt), gdzie
    > bywasz czesciej, co kupujesz przez internet, jakiego banku uzywasz, czy
    > jezdzisz zbiorkomem czy samochodem, czy masz romans ;)

    Chcesz podupczyć (eufemistycznie mieć romans) to wyjmij baterię jak Ci
    szkoda tego telefona z abonamenta opłaconego twoją krwawicą i żony i
    teścia i niewinnych dzieciątek - po prostu zrób to - lub rozdepcz tego
    gnoja, szpiega KGB, Macierewicza i Tuska i Teściowej i Proboszcza i
    Smoleńska... I nie dajsię złapać w pułapkę obniżek abonamentu którymi
    rządzą "żydy i pedały".

    :)
    :)

  • 72. Data: 2013-01-30 22:50:34
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > SE się nie przykłada, Twoj pech.

    > Android jest do dupy,

    ...w porownaniu do...

    ...w aspekcie takim a takim...

    > nic mnie nie obchodzi,

    do tej pory tez mnie wiekszosc takich spraw nie obchodzilo, a wszystko
    dzialalo cacy

    > nie znam się,

    a musze?

    czy piorac pranie powinienem znac sie na hydraulice?

    > default jest
    > do dupy,

    na to nic nie poradze :)

    > nie wiem jak go zmienic, etc. Mnie cos wkurza, to se zmieniam,
    > nie sadze pustaków na newsach. Popatrz ile nasadziles postow w tym
    > watku, a mogles w tym czasie rozwiazac pare problemow. Ale jak sam
    > pisales, wolisz robic co innego. Tu widac co. Sorry.

    No wole popisac na newsach :)

    one przestaja byc proste?

    > Smartfon stal się hydryda palmtopa i telefonu.

    I z tego wniosek, ze nagle utrudnilo sie dzwonienie?

    Czyli "do dupy" postep, bo zamiast ewolucji jest krok wstecz.

    > Jadac tak dalej ad absurdum,

    Nie no jaki absurd?

    Pytam calkiem powaznie, czy w przeciagu 10 lat byla jakas zmiana w
    komunikacji telefonicznej od strony uzytkownika? Bo kiedys to bylo jak
    pisalem

    wybieram numer

    nastepuje polaczenie

    gadamy

    rozlaczamy sie

    do tej operacji potrzeba zas

    telefonu

    polaczenia fizycznego (w sensie ttransmisji tego co mowie)

    znajomosci numeru (i tylko numeru, zeby zadzwonic nie musze znac
    rozmiaru buta osoby do ktorej dzwonie).

    za polaczenie sie placi

    rozmawia sie jak 10 lat temu ;)

    nie widze wiec, co by tu si emoglo skomplikowac....

    bra noc ;)

  • 73. Data: 2013-01-30 22:59:15
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Xperia T? Jutro pozerkam w pracy jak to wyglada w SE, bo ja jestem
    > HTC/Huawei/Samsung. W kazdym jest wyszukiwanie alfanumeryczne.

    Nie T, nie J, Nie Tipo, kurde jakas na T... Tuku? Truku?

    wyzszy model niz Tipo tak o 2 stowki, tanszy (choc lepszy) od nowej J.
    Zdecydowanie mniejszy od J.

    nie wiem... czarna jest, Sony Xperia tyle oznaczen :D

    zapomnialem :(

    > Zamien Android na Android z dialerem SE, bo ja takich problemow nie mam.
    > Mimo troche szerszej bazy producentow. Wiem, wiem, ,,mialem E52 i nic
    > mnie nie obchodzi'', a powinno, bo sam sobie wybrales taki telefon :P

    Wiesz, zaczyna sie jak z linuksem. Nie dziala ci Mint, zmien na Fedore.
    Znaczy jest w ciul dystrybucji, a user ma wybrac ta co mu pasuje. A jak
    mu cos nie dziala... to "ta dystrybucja tak ma, sprobuj inna".

    ;)

    Wybieralem telefon, po kryteriach:
    - czy ma wifi
    - jaka ma ocene na forach mgsm i podobnych
    - ile ludzie pisza o problemach i jakie sa (glownie techniczne) - sie
    okazalo, ze w miare szybki
    - czy jest w miare nieduzy jak na te paletki
    - czy ma nowego androida i zeby nie mial pod zadnym pozorem windowsa
    - czy bedzie za zlotowke w akceptowalnej cenowo lojalce na 2 lata w play
    (bo play ma zasieg tam gdzie oprange u mnie nie ma)
    - czy bedzie simlock (ale ze to play to na 100% mialo nie byc)

    Nooo a od tego jakie sa defaulty zalezy, czy moj kolejny tel bedzie od
    sony, czy tez ten bedzie pierwszym i ostatnim (pomijajac, ze cyba 10 lat
    temu mialem sony taki z antenka, co wiecej - on dalej dziala!)

  • 74. Data: 2013-01-30 23:05:25
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 30 Jan 2013 22:50:34 +0100, Mr Misio wrote:

    > No wole popisac na newsach :)

    CDBU.

    > I z tego wniosek, ze nagle utrudnilo sie dzwonienie?

    Urzadzenie się troche rozrosło.

    > Czyli "do dupy" postep, bo zamiast ewolucji jest krok wstecz.

    Dla Ciebie, dla mnie nie. Wole Androida od R520m, ktory mial dla mnie
    kiedys kupe zalet.

> [...]
    >
    > Pytam calkiem powaznie, czy w przeciagu 10 lat byla jakas zmiana w
    > komunikacji telefonicznej od strony uzytkownika? Bo kiedys to bylo jak

    Ale pare dekad nazad było tak samo. A tarcza i pyk-pyk-pyk było takie
    sexy. Dzwonienie bez tarczy to jest jakis marny ersatz.
    Dzis tez bierzesz klocka, wybierasz numer, dajesz ,,call'', gadamy, hangup.
    Czemu się chcesz zatrzymywac akurat 10lat temu? Skoro 20, 30lat temu bylo
    tak samo?
    Już widzisz gdzie absurdum, czy musze jeszcze bardziej kolorowo?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 75. Data: 2013-01-30 23:05:45
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > BTW, to co opisujesz wyzej, to IMO jest blizej pojecia CRM niz
    > szpiegowanie.

    To zalezy juz od tego jak sie chce to nazwac.

    > Szpiegowanie to ja rozumiem jakos blizej pajacowania CBA,
    > niz profilowania reklam pod klienta.

    A gdyby profilowanie bylo tylko jedna z rzeczy, ktora robia z danymi? :)
    PRzeciez dane statystyczne mozna przetwarzac w dowolny sposob.

    Moze ja jednak nie chce, aby mnie sprofilowano "lubi gumowe lalki o
    facjacie nastolatki" bo mi jeszcze CBA, ABW, CIA, FBI, KGB wtargnie na
    chate o 6.01 "zaaresztowac pedofila" ;)

    > Pf, za płatne tez :-)
    >
    > PS. Przy takie skali, to zbieracz jest w stanie powiedziec, ze
    > Katowice/Chorzowska jest przejezdna 40km/h,

    ...a ty to zrobiles ze srednia 120km/h znaczy nalezy ci sie 500 mandatu
    (czy ile tam teraz) i iletamteraz punktow karnych.

    Niebezpieczenstwo tkwi w tym, ze Google i inne korporacje sie za naszymi
    plecami dogaduje z rzadami w sprawach tajne/poufne. Rzad obieca XXXXX a
    w zamian Policja dostanie dostep do unikalnej aplikacji wylapujacej
    piratow drogowych :)

    Fikcja? Dzis moze fikcja, ale jutro?

    Totalna kontrola (bo proba czego innego jest sledzenie, wiazanie z
    kontem) to smaczny kasek, kontrola to wladza. Od posiadania danych
    behawioralnych (ten koles co tydzien jada w tej knajpce i nie odbiera
    telefonow od zony - znaczy ma romans - znaczy kto moze skorzystac na
    tym? :) ten kto skorzysta - zaplaci za informacje).

  • 76. Data: 2013-01-30 23:05:58
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

  • 77. Data: 2013-01-30 23:09:03
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:

    > Chcesz podupczyć (eufemistycznie mieć romans) to wyjmij baterię jak

    hehehe, do czego to doszlo, zeby wyjmowac baterie z telefonu jak sie
    chce podupczyc ;) pardą miec ognisty romans ;)

> [...]
    > Proboszcza i Smoleńska... I nie dajsię złapać w pułapkę obniżek
    > abonamentu którymi rządzą "żydy i pedały".

    eeeeee, ja tam nie panikuje, ani nie dramatyzuje. JEstem swiadom jak
    mnie sledza i kiedy. Wiec stosuje taktyke podawania falszywych danych,
    jesli nie stanowi to dla mnie jakiegos wysilku dodatkowego. A jak bede
    robil napad na bank, to bateriii nie wyjme... Ino wysle moj telefomn w
    podroz, zeby miec alibi iz bylem w trasie na lotnisko na wykupiony lot
    do mozambiku ;)

    na akcje wezme dziewiczego prepaida ;)

  • 78. Data: 2013-01-30 23:11:15
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:
    > Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I tu cię boli... bo za tani...

    Racja. Gdybym wydal 1000 to musialbym byc zadowolony. Z akcentem na
    "musial" ;)

    > Kupiłem sobie chińczyka u alibaby za circa 570PLN (ZTE V970) i
    > trenuję przjeście z nokii 51/52 - bez wiekszych bolesści :)
    > Baa.. podoba mi się ten wynalazek bardziej niż ekraniki wielkości
    > znaczka pocztowego z Finlandii.

    No to widac dla Ciebie rozmiar ma znaczenie ;)

    Bo ma znaczenie. Czasem. JEdnak gdy ponad polowe tego ekranu zasloni ci
    klawiatura, to masz dokladnie to co w nokii z malym ekranem :)

  • 79. Data: 2013-01-30 23:17:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Ty masz fobie.

    Mam fobię na Twoje fobie antywindziane, antymicrosoftowe, antydotykowe i
    (wcześniej) antyabonamentowe ;->

    > To dalej miało być śmieszne. Matka ma windowsa bo tak.

    Ooo, zwracam honor.

    > Tylko cena hardwaru nijak ma się do zdolności zainstalowania
    > odpowiedniego softu. Offica jej kazali sciągnąć żeby ppsa otworzyć.

    Na litość boską, przecież "viewery" dla dokumentów MS Office (doc/x,
    xls/x, pps) są od wielu lat dostępne za darmo. Chciałeś wykonać dość
    karkołomną analogię i wpadłeś w pułapkę jednej ze swoich fobii ;->

    JoteR

  • 80. Data: 2013-01-30 23:19:34
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Urzadzenie się troche rozrosło.

    No i co z tego?

    Rozmiar ma znaczenie? No to kiedys telefony stacjonarne byly jeszczxe
    wieksze i ciezsze. Byly tez znacznie mniejsze i lzejsze niz dzisiaj.

    Rozumiem, ze obecny rozmiar utrudnia dzwonienie bo jest taki nijaki, ani
    maly ani duzy?

    > Dla Ciebie, dla mnie nie. Wole Androida od R520m, ktory mial dla mnie
    > kiedys kupe zalet.

    A ja wole telefon dzialjacy jak telefon. W srodku os, apki - nie
    interesuje mnie co tam wloza.

    Tym sie roznimy - ja nie wybralem nokki e51/e52 dlatego, ze to nokia, ze
    tam symbian, tylko ze wzgledu na ergonomie i funkcjonalnosc. JAk dla
    mnie w srodku mogl siedziec nawet windows gdyby dzialal tak jak tam.

    Ale moze Andek dostanie w dupcie troche teraz. Windows mu raczej nie
    zagrozi. Ale Ubuntu mobile - moze niedlugo namieszac, jesli wystartuje.

    Nie kazdy producent musi koniecznie lubic konszachty z Googlem. A wtedy
    zacznie sie konkurencja.

> [...]
    > tak samo?
    > Już widzisz gdzie absurdum, czy musze jeszcze bardziej kolorowo?

    Tak musisz. Bo skoro sie nic nie zmienilo, dlaczego kiedys bylo prosciej
    wybrac numer a teraz musze... zeby miec wygodnie... zainstalowac
    alternatywna apke? :) Bo default jest niewygodny i na pewno nie jest dla
    mnie "postepem". Raczej regresja.