  • 301. Data: 2013-02-14 14:53:43
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.02.2013 Mr. Misio <m...@g...pl> napisał/a:

    > NA sile starasz sie udowdnic co...? Ze sa tablety z SIM (od niedawna),

    Stwierdzam tylko, że palnąłeś głupstwo i starasz się do niego
    nie przyznać. A to nie wstyd- wręcz przeciwnie :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 302. Data: 2013-02-14 14:56:18
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Dominik & Co napisał:

    > Stwierdzam tylko, że palnąłeś głupstwo i starasz się do niego
    > nie przyznać. A to nie wstyd- wręcz przeciwnie :-)

    Wstydzic sie mozesz ty, za wyrywanie z kontekstu - o czym odpisalem
    gdzie trzeba, bo az sam zernalem co pisalem (i kto komu kit wciska).

  • 303. Data: 2013-02-14 15:03:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-02-14 14:53, Mr. Misio wrote:

    > Wyrywasz z kontekstu: N8 i SGS2 (i e52).

    Jesli ktos ustala kryteria to zle (nawet bazujac na Twoich czyli karcie
    sim), jesli zas robi to Mr.Misio to wszystko jest good.
    Pod wieloma wzgledami E52 ma sie nijak do N8 czy SGS2, to jednak Ci w
    niczym ie przeszkadza, zeby je porownywac. Podalem Ci rowniez
    zestawienie funkcji telefonicznych, ktorymi dysponuje w SGS2. Nie wiem
    czego jeszcze potrzeba do szczescia przecietnemu uzytkownikowi telefonu.
    Jesli potrzebuje wiecej to sobie je doinstaluje w innej aplikacji.
    Poki co jojczysz jak stara baba.

  • 304. Data: 2013-02-14 15:08:18
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Jesli ktos ustala kryteria to zle (nawet bazujac na Twoich czyli karcie
    > sim),

    Zle jest to, ze wyrywajac jedno kryterium z kontektu mozna udowodnic
    cokolwiek przeciwnego.

    Rozmawiamy o telefonach, ja pokazuje, ze telefon bez GSM/SIM traci racje
    bytu. ZZa krzaka wyskakuje ktos, ze modem GSM bez karty SIM tez traci sens.

    To przytakuje. Traci. Czy czyni to z modemu telefon? Zmienia
    przeznaczenie modemu na "rozmowy telefoniczne"?

    > jesli zas robi to Mr.Misio to wszystko jest good.
    > Pod wieloma wzgledami E52 ma sie nijak do N8 czy SGS2, to jednak Ci w
    > niczym ie przeszkadza, zeby je porownywac.

    Porownuje telefony, tak jak samochody osobowe. Zaskakujaco wszystkie
    maja kierownice, predkosciomierz i 4 kola plus zapas.

    > Podalem Ci rowniez
    > zestawienie funkcji telefonicznych, ktorymi dysponuje w SGS2. Nie wiem
    > czego jeszcze potrzeba do szczescia przecietnemu uzytkownikowi telefonu.

    No wiec - potrzebny jest SGS, nie xperia :)

    > Jesli potrzebuje wiecej to sobie je doinstaluje w innej aplikacji.
    > Poki co jojczysz jak stara baba.

    Narzekam, ale chyba wolno jeszcze narzekac. UStawa ani usenetowa
    netykieta nie zabraniaja ;)

  • 305. Data: 2013-02-14 15:14:03
    Od: atm <...@v...pl>

    > Porownuje telefony, tak jak samochody osobowe. Zaskakujaco wszystkie
    > maja kierownice, predkosciomierz i 4 kola plus zapas.

    Wszystko sie zgadza. Mam nadzieje, ze dostrzegasz jednak roznice miedzy
    Trabantem i Mercedesem, bo oprocz wymienionych przez Ciebie kryteriow
    oba dodatkowo pochodza z Niemiec.

    > No wiec - potrzebny jest SGS, nie xperia :)

    No wiec - dokonales zlego wyboru.

    > Narzekam, ale chyba wolno jeszcze narzekac. UStawa ani usenetowa
    > netykieta nie zabraniaja ;)

    Oczywiscie, narzekaj do woli.
    Tyle, ze z reguly ludzie po dokonaniu zlego wyboru staraja sie wybrnac z
    malo komfortowej systuacji w taki lub inny sposob. Tobie najwyrazniej
    sie to podoba, dziwi mnie to nieco i tyle :]

  • 306. Data: 2013-02-14 15:21:38
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Wszystko sie zgadza. Mam nadzieje, ze dostrzegasz jednak roznice miedzy
    > Trabantem i Mercedesem, bo oprocz wymienionych przez Ciebie kryteriow
    > oba dodatkowo pochodza z Niemiec.

    Ano dostrzegam. Tylko okazuje sie, ze w telefonach jest trudniej. Jakość
    wykonania nie specjalnie pokrywa sie z ceną. Niby elektronika tanieje, a
    telefony drożeją. Podobno mają wieksze procesory i to dlatego. ;)

    > No wiec - dokonales zlego wyboru.

    Teraz wiem. Dziwie sie jedynie, ze telefon w cenie podobnej wlasciwie do
    ceny e52 jest az tak duzo gorszy (w tym o czym pisalem!)

    Bo jak kupowalem laptopa, to obecny za 2000 (tak, wiem tani) jest 100
    razy lepszy od tego, co 4 lata temu kupilem za 4000.

    Wiec - 2 razy taniej dostalem duzo lepszy produkt.

    Przy telefonach jak widze to nie dziala...

> [...]
    > malo komfortowej systuacji w taki lub inny sposob. Tobie najwyrazniej
    > sie to podoba, dziwi mnie to nieco i tyle :]

    Alez ja juz na poczatku wybrnalem, xperia poszla na miejsce secondary
    phone, "gotowy do narzekania" ;)

    Czuje sie, jakbym byl znow na pozycjiz nokia 6010(chyba taki był model,
    mały telefonik) i miał przed sobą drogę podobna jak z 6010 do e52 :]

    Wiec za 5-6 lat bede zachwycony telefonami z androidem :D

  • 307. Data: 2013-02-14 15:31:06
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    > Ale do czego pijesz?
    > Mr Misio raczył oznajmić:
    > "Ale jedno i drugie ma gnizado na SIM - wiec jedno i drugie
    > jest telefonem :)"

    Udajesz idiotę? Nawet żartobliwie?

  • 308. Data: 2013-02-15 07:50:17
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    > Wyrywasz z kontekstu: N8 i SGS2 (i e52).

    Misiu, cała dyskusja jest "wyrywaniem z kontekstu",
    wszak cytujesz w poście zdania, do których się odnosisz :-)
    Wiem, że opisywałeś dwa telefony i ich wady, zwracam
    tylko szanowną uwagę, że implikacja jest błędna.
    Nic ponadto.

    Zresztą doskonale o tym chyba wiesz, nie negując
    istnienia modemów (luzem i wbudowanych w różne
    urządzenia) tudzież galanterii gsm- ot, choćby
    gadżet do kopiowania danych z kart sim.

    Pamiętaj, dostajesz odpowiedź na to, co napisałeś,
    nie to, co miałeś na myśli :-)

    A Ty, zamiast napisać coś w stylu "czepiasz się,
    ale oczywiście formalnie masz rację"
    obruszasz się "co ja chcę udowodnić".

    Aż przypomina mi się gość z grupy linuksowej, co omal
    się nie zesrał z oburzenia, jak mu zwróciłem uwagę,
    żeby nie utożsamiał dystrybucji przygotowanej
    przez konktretną, komercyjną firmę (w której
    Shuttleworth najwyraźniej nie ma już ochoty topić
    kolejnych milionów) z całym środowiskiem WO...

    > Slaby dowcip najwyrazniej ;)

    Oj, raczej cienko z poczuciem humoru u ludzików.
    "Tu jest usenet, to się walczy, nie dyskutuje".
    Nic dodać, nic ująć...

  • 309. Data: 2013-02-15 07:52:15
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.02.2013 Tomek <n...@o...pl> napisał/a:

    > Udajesz idiotę? Nawet żartobliwie?

    Dziecko drogie, popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem.
    I staraj się nie używać słów, których znaczenia nie rozumiesz.

    PW.

  • 310. Data: 2013-02-15 07:53:16
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

> [...]

    się nie zesrał z oburzenia, jak mu zwróciłem uwagę,
    żeby nie utożsamiał dystrybucji przygotowanej
    przez konkretną, komercyjną firmę (w której