  • 241. Data: 2013-02-04 08:18:57
    Temat: Re: Moja pierwsza trauma z androidem...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 04 Feb 2013 00:46:50 +0100, Mr Misio wrote:
    > Moje pierwsze spotkanie z telefonem dotykowym z systemem android -
    > to byla trauma.

    Naprawde nie potrafisz uszanowac, ze ktos ten watak skillował po temacie?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 242. Data: 2013-02-04 18:32:37
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > A gwozdzie probowales nim wbijac? ;)

    gorilal glasem? zeby sie rozpękł ;)

    *) nie wiem czy to to ma gorilla glasa, e52 nie miala a zyje mimo
    noszenia z kluczami i monetami

  • 243. Data: 2013-02-04 18:33:25
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > Naprawde nie potrafisz uszanowac, ze ktos ten watak skillował po temacie?

    To ma badziewny czytnik. JA jak kiluje watek to zmiana tematu czy
    czegokolwiek nie wplywa na zakilowanie.

  • 244. Data: 2013-02-04 18:38:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 04 Feb 2013 18:33:25 +0100, Mr Misio wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^
    > To ma badziewny czytnik. JA jak kiluje watek to zmiana tematu czy
    ^^^^^^^^^^^^^
    > czegokolwiek nie wplywa na zakilowanie.

    Temat <> msgid, mistrzu.

    Ale ok, From się moze bedziesz bardziej trzymac. Papa.

  • 245. Data: 2013-02-04 18:51:03
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > ^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Temat <> msgid, mistrzu.

    No i? Nie wnikam za bardzo w takie technikalia. Naciskam na watku "K" i
    watek zostaje skilowany na amen, nawet jakby kosmici zaczeli cos
    podmieniac ;)

    > Ale ok, From się moze bedziesz bardziej trzymac. Papa.

    I jak? Trzyma? ;)

  • 246. Data: 2013-02-06 02:03:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mr Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > nie, mam alergie na japka :)

    Sądząc po tym co piszesz o Androidzie byłbyś z iOSa zadowolony,
    bo to właśnie system dla telefonu, który w tabletach gorzej wypada.

  • 247. Data: 2013-02-07 01:39:18
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-01-31 16:24, Mr Misio pisze:

    > Nooo a kwestia kalendarza, konta google, zjadania baterii w jeden dzien?

    dziwne, ja mam defy, ktora slynie ze slabej baterii (niby) i musialbym
    sie nameczyc aby po 24h mi umarla. Laduje ja kolo 30% i zawsze mam na
    liczniku ponad 50h a najczesciej 60-70h. 86h to moj rekord. Uzywam
    sprzet dosc mocno, jedynie czego nie robie to nie gram w gierki...

    --
    the_foe

  • 248. Data: 2013-02-07 02:08:24
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-01-31 16:11, Mr Misio pisze:
    > Wuklikalem juz chyba wszystkie miejsca...

    ja mam w edycji kontaktu a tam "dodatkowe informacje" gdzie moge
    przypisac konkretny dzwonek do kontaktu

    --
    the_foe

  • 249. Data: 2013-02-07 02:25:22
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik the_foe napisał:

    > dziwne, ja mam defy,

    defy to jeszcze wieksza biedronka niz moj smardroid ;)
    to pewnie dlatego ;)

  • 250. Data: 2013-02-07 02:25:46
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik the_foe napisał:

    > ja mam w edycji kontaktu a tam "dodatkowe informacje" gdzie moge
    > przypisac konkretny dzwonek do kontaktu

    A do grupy kontaktów?