  • 181. Data: 2013-01-31 21:42:12
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 21:35, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > Najwyraniej moj Sondroid 4.04 uznaje, ze to jest nieprzydatna funkcja
    > wiec nie ma takiej opcji, nieprzydatnej nikomu :]

    Czyli jak ktos pisal w watku - wina producenta, ze tak ustawil w
    domyslnej wersji.

    > Ale to dadatkowe klikniecie.

    U mnie juz odruch.

  • 182. Data: 2013-01-31 21:47:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 21:38:43 +0100, Mr Misio napisał(a):

    (...)

    Co to za Sony? Bo w Xperii Arc S z firmowa aktualizacja do 4.x.x mam i
    usuwanie kontaktow i powiadamianie o doreczeniu sms-a.

    A w ogole do obslugi sms polecam programik Handcent SMS - jest w GP.
    Znacznie lepszy niz systemowa aplikacja.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 183. Data: 2013-01-31 21:49:43
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > A jaka masz wersje androida?
    >
    > Chyba czesto jest, ze producent nie uaktualnia androida dla starszych
    > modeli (dobrych sprzetowo), zeby wymusic kupowanie nowych

    Chyba 666 ;)

    Choc 4.0.4 sie przedstawia ;)

    i niniejszym moja xperia ni ejest taki staroc, wiem, ze jest nowa seria
    J i wuzszych modeli, ale J ma gorsze parametry niz Miro
    (beteriotrzymanie, ksztaltoergonomia, wielkopaletkowosc. I gorsze oceny.

  • 184. Data: 2013-01-31 21:49:53
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

  • 185. Data: 2013-01-31 21:51:03
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > U mnie jest 'edytuj grupe" i moge dodac dzwonek dla grupy.

    a u mnie nie ma :)

    ale to juz pisalem.

    dobra, mam to go kontakts czy cus, zobaczym...

    poki co kontaktami zarzadzam przez konto google :] a smartfonem przez
    airdroida. Nosz wamac, bez peceta nie da sie uzywac telefonu :D

  • 186. Data: 2013-01-31 21:52:58
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Czyli jak ktos pisal w watku - wina producenta, ze tak ustawil w
    > domyslnej wersji.

    Z punktu widzenia konsumenta, uzytkownika, ktory dostal telefon jako
    calosc - nie istotne czyja wina. URzadzenie jako calosc zostalo
    sprzedane niczym bubel. W moich oczach stracil na tym tak android jak i
    sony. Nikt mnie nie zmusi, zebym kupil te marki ponownie. OT -
    glosowanie portfelem.

    PEwnie go tez nabede.

  • 187. Data: 2013-01-31 21:55:08
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > Co to za Sony? Bo w Xperii Arc S z firmowa aktualizacja do 4.x.x mam i
    > usuwanie kontaktow i powiadamianie o doreczeniu sms-a.

    Miro.

    Znalazlem i wlaczylem powiadamianie.

    Oznacza na chmurkach. OK. Wolalem jak wyrazniej sie pokazywalo. Ale to
    przeboleje

    > A w ogole do obslugi sms polecam programik Handcent SMS - jest w GP.
    > Znacznie lepszy niz systemowa aplikacja.

    Boze :( JAk ja nie cierpie androida przez wlasnie to - defaultowe apki
    do bani, idz userze i se sciagaj... :/

  • 188. Data: 2013-01-31 21:56:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 21:52, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > sprzedane niczym bubel. W moich oczach stracil na tym tak android jak i
    > sony. Nikt mnie nie zmusi, zebym kupil te marki ponownie. OT -
    > glosowanie portfelem.

    Podobnie ja zrazilem sie do Win na telefonie po poprzednim
    ustrojstwie, ktore mialem z Win 6,5

  • 189. Data: 2013-01-31 21:59:39
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
    > Handcent SMS

    Cuda PAnie! ;)

    Moj Sondroid nie potrafi regulowac jasnosci ekranu w zaleznosci od tego
    jak akurat jasno jest. A ta apka potrafi. Boszsz

  • 190. Data: 2013-01-31 22:05:53
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-01-31 20:45, Piotrek pisze:

    > Hm. Chyba faktycznie my jakiegos innego Androida mamy. Jeszcze jedna
    > ciekawostka w stosunku do Nokii. W Menu Wiadomości nie zapisują się smsy
    > robocze. Tj. napisane a nie wysłane. W ogóle brak jest takiego menu.

    Bo zapewnie nie trzyma wszystkich roboczych na kupie, tylko sa podpiete
    pod uzytkownika do ktorego zaczelo sie pisac. Przynajmniej tak jest u
    mnie...