  • Data: 2013-01-31 21:35:20
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > W Android 4,02 mam w menu kontaktu opcje - dodaj do ekranu glownego.
    > Nie wiem jak daleko "w dol' jest taka funkcjonalnosc.

    Najwyraniej moj Sondroid 4.04 uznaje, ze to jest nieprzydatna funkcja
    wiec nie ma takiej opcji, nieprzydatnej nikomu :]

    > Nie zamykasz klawiatury po wpisaniu danych do szukania?
    kliakc dodatkowo? to jzu dopisze te 2 znaki i bede mial na topie tylko
    jedna pozycje...

    > To sie samo zapelnia

    eee, u mnie trzeba ulubic kogos, zeby trafil do ulubionych, samo sie nic...

    co wiecej nie mozna go odlubic bedac w ulubionych, trza znow otworzyc
    wszystkie info o nim (przechodzac w kontakty) i odlubic :)

    Ale to dadatkowe klikniecie.