    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Date: Thu, 31 Jan 2013 16:11:00 +0100

    Czy ja dobrze widze, ze nie moge przypisac dzwonkow do grup?

    Rozumiem, ze musze do tego sciagnac zapewne jakas osobna apke...

    Tak samo z przypisaniem dzwiekow do SMSow lub kontaktow... Wuklikalem
    juz chyba wszystkie miejsca...

    Rozumiem, ze musze do tego sciagnac zapewne jakas osobna apke...

    Brak sensora swiatla? Rozumiem, ze to tani telefon ta Xperia Miro, ale
    obok glosniczka i przedniej kamery sa dwie czujki jakies. JEdna pewnie
    zblizeniowa, bo ekran sie wylacza jak przykladam do ucha, a druga pewnie
    sensor swiatla. JEsli tak, to pewnie musze...

    ...sciagnac osobna apke :/ zeby mi rozjasnialo, przyciemnialo ekran w
    zalaznosci od tego jak jasno jest...

    Pomijam, ze na 100% jasnodci dzis w zimowym sloncu nie widzialem na
    ekranie wlasciwie nic... No ale to wina wyswietlacza, czego sie
    spodziewac po nowoczesnym smartfonie...