  • Data: 2009-05-14 08:07:25
    Temat: Re: Modułowy zasilacz samochodowy (mini)ATX
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Adam,

    Thursday, May 14, 2009, 9:15:43 AM, you wrote:

    [...]

    > Przede wszystkim podaj przewidywaną cenę takiego kompletu "modułów"
    > złożoną w gotowy do użycia zasilacz z wtyczką ATX (czyli dostarczający

    Spokojnie - nie przewiduję sprzedaży gotowych zasilaczy. Chcę to
    zaprojektować, zrobić prototyp, przetestować i sprzedawać płytki :)

    [...]

    > Jeżeli natomiast z prostym ATX-podobnym samochodowym 100W zmieścisz się
    > w 100 PLN - sprzedaż murowana

    Myslę, że cena elementów 3-modułowego zasilacza w podstawowej
    konfiguracji powinna się zmieścić w tej kwocie.

    > (w końcu Tajwańczycy w tej cenie potrafią zrobić zwykły duży ATX
    > 500W - i to przy zasilaniu z 230V).

    Myślę, że to jednak kontynentalni Chińczycy robią tak tanie zasilacze.
    I wiemy, z czego ta cena wynika :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl