  • Data: 2009-05-16 19:12:07
    Temat: Re: Modułowy zasilacz samochodowy (mini)ATX
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Klawiatura przeznaczona do wmontowania chyba też ma oznaczenie CE.
    > Sprawdź przy najbliższej okazji.

    Pewnie jedne mają, inne nie. To chyba ma małe znaczenie. Jeśli złożę
    urządzenie z kilku klocków posiadających CE, to i tak produkt finalny
    musi mieć osobne CE. Ale jeśli nawet żaden z klocków nie miał CE,
    to w żaden sposób nie przekreśla to możliwości nadania CE złożonemu
    z nich urządzeniu.

    Myślę, że produkcja i sprzedaż zmontowanych płytek nie będących gotowym
    urządzeniem i nie mających CE, nie jest zbrodnią. Teraz przypomniała mi
    się rzecz taka. Kupowałem kiedyś zasilacze impulsowe zaprojektowane
    i przeznaczone do miniaturowych jednopłytowych komputerów. Komputery
    mają złącze zasilania takie jak w napędach FDD. Zasilacze zmontowane
    są na niewielkiej płytce pasującej rozmiarami do komputera. Do płytki
    dołączony był kabelek pasujący do złącza FDD, ale *nie* wlutowany do
    płytki. Może specjalnie po to, by nikt nie mógł się przyczepić, że to
    jest "gotowy zasilacz"? Bo znaków CE na tym nie było.

    --
    Jarek