eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaModuł zapłonowyRe: Moduł zapłonowy
  • Data: 2009-07-17 10:38:17
    Temat: Re: Moduł zapłonowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h3pjtq$kch$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Właśnie w tym problem, że w maluchu zapłon występuje co 360 st.
    > równocześnie na dwóch cylindrach (jeden na sprężaniu, drugi na
    > wydechu), tłoki są tak samo ustawione. Tutaj jest 2-suw i tłoki
    > są przestawione o 180 st. (tak jak. np. Jawa, CZ tylko, że tam
    > było chyba wyjście na dwa moduły), zapłon na tym samym cylindrze
    > w dwusuwie musi być co obrót, a nie co dwa jak w 4-suwie.
    > Problem w tym, że impulsator ma tylko jedno wyjście na moduł, a
    > nie dwa, Jeżeli teraz bym to zrobił to będę miał jednoczesny
    > zapłon na sprężaniu w 1 cyl. i na ssaniu (poł. dolne) na 2 cyl.

    Skoro impulsator ma tylko jedno wyjscie .. to moze w trabancie sa
    podwojne iskry ?
    A jak wyglada kolo zamachowe ?

    W 4 cyl 4 suw jest moze byc wiecej naciec z jednej strony i tak
    modul rozroznia polobroty.
    Jesli masz tak samo to moze nie jest glupie zastowac cos od 4 cyl z
    dwiema podwojnymi cewkami.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: