  • 1. Data: 2012-02-23 14:49:20
    Temat: Moduł mikrokontrolera z obsługa SDHC
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Szanowni Panowie,

    poszukuje gotowego modułu mikrokontrolera (ARM ?) z obsługą kart SDHC i
    ewentualnie interfejsem audio I2S.
    Powinien być nieduży i tani, oczywiście. :-)

    Ukłony

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2012-02-27 13:16:58
    Temat: Re: Moduł mikrokontrolera z obsługa SDHC
    Od: 2m <2...@w...pl>

    W dniu 2012-02-23 15:49, Roman Rumian pisze:
> [...]
    > i ewentualnie interfejsem audio I2S.
    > Powinien być nieduży i tani, oczywiście. :-)

    Jedyny jaki znam to MC9S12UF3. Kiedyś nawet próbowałem się z nim
    zmierzyć ale odpuściłem bo jest kiepsko udokumentowany.
    Pzdr

  • 3. Data: 2012-02-27 13:19:59
    Od: 2m <2...@w...pl>

    W dniu 2012-02-27 14:16, 2m pisze:

    > Jedyny jaki znam to MC9S12UF3. Kiedyś nawet próbowałem się z nim
    > zmierzyć ale odpuściłem bo jest kiepsko udokumentowany.
    > Pzdr
    Opss miało być MC9S12UF32

  • 4. Data: 2012-02-27 13:30:16
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 23.02.2012 15:49, Roman Rumian pisze:
    > Szanowni Panowie,
    >
    > poszukuje gotowego modułu mikrokontrolera (ARM ?) z obsługą kart SDHC i
    > ewentualnie interfejsem audio I2S.
    > Powinien być nieduży i tani, oczywiście. :-)
    Afaik w bibliotekach jest obsługa karty po sdhc, ale kartę do goldpinów
    musisz dopiąć sam:
    http://kamami.pl/index.php?ukey=product&productID=17
    7198

    Michoo

  • 5. Data: 2012-02-27 14:06:22
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2012-02-27 14:19, 2m pisze:
    (...)
    > Opss miało być MC9S12UF32

    Dziękuję, już znalazłem. Kinetis Kwikstik lub moduł z STM32F4 maja w
    zasadzie wszystko.

    Pozdrowienia

    Roman rumian

  • 6. Data: 2012-02-27 14:07:51
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2012-02-27 14:30, Michoo pisze:
    (...)
    > Afaik w bibliotekach jest obsługa karty po sdhc, ale kartę do goldpinów
    > musisz dopiąć sam:
    > http://kamami.pl/index.php?ukey=product&productID=17
    7198

    W istocie, dziękuję. :-)