  • 1. Data: 2011-07-01 10:05:40
    Temat: Moduł do transmisji audio - szukam modułu
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    Witam,

    Szukam modułu do transmisji dźwięku. Istotne jest aby była możliwość
    pracy jednego nadajnika z wieloma odbiornikami.

    - zasięg do 100m ( max 200m )
    - z wejściem analogowego audio ( nadajnik ) ( najlepiej mikrofon - ale
    niekoniecznie )
    - z wyjściem analogowego audio ( odbiornik ) ( najlepiej na słuchawki )
    - praca bateryjna - mały pobór prądu po stronie odbiornika
    - transmisja cyfrowa lub analogowa - najlepiej > 1GHz ze względu na
    rozmiar anten - jakość audio NIE MUSI BYĆ CD ,ale musi być przyzwoita
    - kontrolowany najlepiej poprzez I2C lub wyprowadzone piny ( bez
    przycisków itp )
    - do zastosowań wbudowanych
    - no i najlepiej tanie :)

    Gdyby ktoś chciał coś takiego zaoferować - chodzi o ilości
    przekraczające możliwości przeciętnego sklepu za rogiem.

    Gdyby ktoś widział coś takiego - proszę o info.

    Adam Górski

  • 2. Data: 2011-07-01 10:29:18
    Temat: Re: Moduł do transmisji audio - szukam modułu
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Górski Adam wrote:

> [...]
    > przekraczające możliwości przeciętnego sklepu za rogiem.
    >

    > Gdyby ktoś widział coś takiego - proszę o info.

    Zasięg 200m (w jakich warunkach?) to już bardzo dużo dla BlueTooth. Legalnej
    transmisji analogowej nie zrobisz. Jedyne, co mi przychodzi do łba, to WLAN.

    Waldek

  • 3. Data: 2011-07-01 10:43:18
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    > Zasięg 200m (w jakich warunkach?) to już bardzo dużo dla BlueTooth. Legalnej
    > transmisji analogowej nie zrobisz. Jedyne, co mi przychodzi do łba, to WLAN.
    >
    > Waldek

    Bluetooth raczej nie ma trybu : jeden nadajnik , 100 odbiorników
    a WLAN jest za wielki i sporo prądu ciągnie

    Adam

  • 4. Data: 2011-07-01 11:02:31
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-01 12:05, Górski Adam pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam modułu do transmisji dźwięku. Istotne jest aby była możliwość
    > pracy jednego nadajnika z wieloma odbiornikami.

    A może jakiś scalak do radia FM? Są radyjka w kształcie breloczka, oplot
    słuchawek robi w nich za antenę.

    http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=key+r
    ing+radio&Country=&IndexArea=product_en&fsb=y

    Pozostaje jeszcze kwestia legalności nadawania w paśmie FM :-)

  • 5. Data: 2011-07-01 11:06:20
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

> [...]
    ing+radio&Country=&IndexArea=product_en&fsb=y

    > Pozostaje jeszcze kwestia legalności nadawania w paśmie FM :-)

    No niestety musi być legalnie. :)

    Pozdrawiam

    Górski Adam

  • 6. Data: 2011-07-01 11:06:33
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-01 13:02, Zbych pisze:

> [...]
    ing+radio&Country=&IndexArea=product_en&fsb=y

    > Pozostaje jeszcze kwestia legalności nadawania w paśmie FM :-)

    Są też gotowe moduły:
    http://www.alibaba.com/product-gs/308752912/RF_Audio
    _TX_RX_Module.html
    http://www.alibaba.com/showroom/rf-audio-receiver-mo
    dule.html

  • 7. Data: 2011-07-01 11:23:45
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:975lruFdv1U1@mid.uni-berlin.de...

    > Zasięg 200m (w jakich warunkach?) to już bardzo dużo dla BlueTooth.
    > Legalnej
    > transmisji analogowej nie zrobisz.

    Myślę, że jednak tak. W zależności od czasu transmisji, pewności przesyłu,
    przeszkód, środków płatniczych.
    Wyobrażam sobie legalny przesył transmisji audio.

    Artur(m)

  • 8. Data: 2011-07-01 11:27:37
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "Górski Adam" <gorskiamalpa@wpkropkapl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Szukam modułu do transmisji dźwięku. Istotne jest aby była możliwość pracy
    > jednego nadajnika z wieloma odbiornikami.
    >
    > Adam Górski

    Może takie moduły:
    http://www.aurelwireless.com/en/rf-digital-audio/
    Kiedyś interesowałem się podobnym tematem i znalazłem moduły cyfrowej
    transmisji audio z kodem RS do korekcji plus kanał przesyłania danych
    użytkowanika. Nie pamiętam, czy oferuje/oferował to Aurel czy jeszcze jakiś
    inny producent.

    Michał

  • 9. Data: 2011-07-01 11:33:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Górski Adam napisał:

    > No niestety musi być legalnie. :)

    Trzeba spróbować jako nadawca społeczny. Tacy są traktowani
    wyjątkowo, zwalniani z opłat, więc może się opłacić.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2011-07-02 00:05:23
    Od: <a...@g...pl>

    PMR lub X10 (to drugie siedzi w senderach, nadaje też wideo ale można nie
    korzystać)