    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moduł bluetooth - sleep mode
    Date: Mon, 26 Aug 2013 10:54:26 +0200

    On Mon, 26 Aug 2013 07:29:10 +0200, "Andrzej W."
    <a...@w...pl> wrote:
    > Dokumentacja BC417 o którym wspomniałeś jasno mówi, że prąd pracy
    to ~50 mA.

    Btm222, ta "dokumentacja" wspomina o trybach czuwania ale już nie
    opisuje jakich funkcji one dotyczą. W sieci są szczątkowe informacje
    od użytkowników, z których wynika, że moduł posiada tryb niskiego
    poboru dla odbiornika w którym powinien pobierać ok 1mA (chociaż
    to). Inny producent (bluegiga) też się chwali aż trzema trybami
    niskiego poboru mocy, co sugeruje, że chociaż któryś służy do
    zmniejszenie poboru gdy "nic się nie dzieje".

    > Jeśli układ ma coś odbierać to znaczy, że zarówno część analogowa
    jak i
    > cyfrowa muszą pracować, czyli całość układu.
    > Jak sobie wyobrażasz odbieranie i interpretowanie czegokolwiek przy
    > wyłączonym odbiorniku?

    Ależ ja nigdzie nie napisałem, że ma być interpretowanie przy
    wyłączonym odbiorniku. Skoro na łączu jest "cisza" to po co ma
    działać cześć cyfrowa? Może działać tylko minimalna cześć odbiorcza,
    która "nasłuchuje" czy nie ma transmisji. Na pewno da się tak
    sekwencjonowac proces odbioru, że w przypadku ciszy może być aktywna
    minimalna część odbiorcza, która po detekcji transmisji wybudza
    resztę. I właśnie taki sposób działania modulu jest sugerowany w
    dokumentacji ale mój moduł z jakiś powodów nie wchodzi w ten tryb...

    --
    Marek