  • Data: 2011-09-20 15:39:58
    Temat: Re: Moduł I/O sterowany przez internet z AVT
    Od: Cezar <c...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Interesujące i dzięki za namiar, ale to są (podobnie jak ten z AVT)
    > tylko slave devices (slejwy :-) czyli wymagają mastera (pecet)
    > nie tylko do konfiguracji ale do pracy. Innymi słowy nie mają
    > one możliwości własnego programu włączania/wyłączania
    > przekaźników czy też zaprogramowania automatycznej reakcji
    > na wejście załączeniem któregoś z przekaźników...
    >
    > Nawiasem mówiąc, jego płytki wyglądają jak wierne kopie tego:
    > http://www.ebay.com/itm/Ethernet-Internet-8-Channel-
    Relay-Board-IP-SNMP-/170450308811?pt=LH_DefaultDomai
    n_0&hash=item27afa14ecb

    > Autor również nie udostępnia kodu źródłowego, a więc nie da
    > się łatwo tego urządzenia przerobić... Szukam dalej :-)

    wydaje mi sie ze ciezko Ci bedzie znalezc cos, co pracuje autonomicznie
    i jest zarzadzalne przez WWW. Musial bys zmodelowac warunki w jaki
    sposob wyjscie jest zalezne od wejscia a wg mnie prze interfejs www
    ciezko bylo by to zrobic. Musialo by interpretowac jakis wysokopoziomowy
    jezyk(np LUA, Perl, BASIC czy PHP)

    Chyba ze cos znajdziesz... to sie pochwal...
    c.