  • 21. Data: 2009-09-05 21:18:48
    Temat: Re: Moduł GPS zamókł...
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > butla czego? :-/

    Czystego profesjonalnego pyłu.
    :>

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 22. Data: 2009-09-06 08:04:46
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-09-05 23:18:48 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> said:

    > Czystego profesjonalnego pyłu.
    > :>

    aha.... Izo-pro-pyłu
    czyli izolowany profesjonalny pył
    No to może wypadałoby potem jednak płytkę odkurzyć ;)))))
    MSPANC :)

    A tak na poważnie - używajmy poprawnych nazw - alkohol izopropylowy,
    2-propanol, niech już nawet będzie izopropanol, choć ta ostatnia tak do
    końca poprawna nie jest.
    Potem mamy językowe wynalazki typu wzmak, zasiłka czy oscylek.

    --
    DJ

  • 23. Data: 2009-09-06 10:20:44
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Atlantis" <m...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Przez moją kompletną bezmyślność straciłem urządzenie. Wczoraj lub
    > przedwczoraj testowałem na sowim PDA program SatCE służący do ustalania
    > pozycji wybranych satelitów na niebie. Ponieważ mój odbiornik GPS na
    > Bluetooth nie łapie zasięgu w budynkach musiałem położyć go na parapecie
    > a po wszystkim o nim... zapomniałem. :/
    Jak wymyślisz GPS działający w budynkach, to Nobel gwarantowany.

  • 24. Data: 2009-09-06 10:29:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DJ,

    Sunday, September 6, 2009, 10:04:46 AM, you wrote:

> [...]
    > końca poprawna nie jest.
    > Potem mamy językowe wynalazki typu wzmak, zasiłka czy oscylek.

    "Przecież wszyscy wiedzą o co chodzi!" (C) by Elektroda lame users.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2009-09-06 10:33:47
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > końca poprawna nie jest.
    > Potem mamy językowe wynalazki typu wzmak, zasiłka czy oscylek.

    Net, interek etc.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 26. Data: 2009-09-06 13:35:18
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    > Jak wymyślisz GPS działający w budynkach, to Nobel gwarantowany.

    Hmm... Zdziwiłbyś się, ale już widziałem takie motywy. Znajomy miał
    kiedyś taki moduł przeznaczony do laptopa (na kablu USB). Wystarczyło
    podejść do okna i łapał (słabego bo słabego, ale łapał) fixa. :)

  • 27. Data: 2009-09-06 14:17:51
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-06 12:20, Schweinchen pisze:
    > Jak wymyślisz GPS działający w budynkach, to Nobel gwarantowany.
    Mój Lark zawsze łapie sygnał w domu (2 piętro, nade mną jeszcze strych).

  • 28. Data: 2009-09-10 14:33:04
    Od: GK <g...@g...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Udaj się do na prawdę solidnego serwisu gsm.
    > Utopione komórki da się uratować, to czemu nie odbiornik gps?
    >

    > zyga

    Dokładnie. Pamiętam sytuację z Mazur sprzed kilku lat, jak to koledze,
    który nachylał się nad wodą płukając talerze, wypadła z kieszonki w
    koszulce komórka. Wpadła do wody i takim fajnym ruchem "spadającego
    liścia" opadała na dno i jednocześnie zapalone podświetlenie gasło
    powoli. Wyjęta z wody, rozebrana domowym sposobem i suszona nad kuchenką
    gazową po kilku godzinach opaliła :-)
    Życzę i Tobie udanego uruchomienia GPS-a.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 29. Data: 2009-09-10 16:06:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Sep 2009 16:33:04 +0200, GK wrote:
> [...]
    >liścia" opadała na dno i jednocześnie zapalone podświetlenie gasło
    >powoli. Wyjęta z wody, rozebrana domowym sposobem i suszona nad kuchenką

    Tylko ze my o najlepszym sposobie, a tu faktycznie:
    -wyjac baterie jak najszybciej,
    -rozebrac
    -wyplukac .. i to chyba najlepiej w wodzie destylowanej,
    -ewentualnie wyplukac w alkoholu czy podobnym plynie,
    -suszyc.

    Nie chcemy dopuscic do elektrolizy na sciezkach, nie chcemy zostawic
    zadnych podejrzanych osadow, nie chcemy uruchamiac z jakimis resztkami
    plynow.

    Osobiscie ze trzy telefony uratowalem, jeden byl tydzien konserwowany
    w 95% spirytusie :-)

    J.

  • 30. Data: 2009-09-10 16:58:52
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    GK pisze:

    > Życzę i Tobie udanego uruchomienia GPS-a.

    No cóż - wygląda na to, że się udało. Przez kilka dni leżał w
    przewiewnym miejscu schnąc (pewnie wyschnął o wiele szybciej ale wolałem
    dać mu na to trochę więcej czasu) a potem jeszcze przetarłem delikatnie
    wacikiem do dezynfekcji i ponownie osuszyłem. Naładował się, złapał fixa
    i jak do tej pory działa. Miejmy nadzieję, że tak już zostanie. ;)