  • Data: 2009-09-05 12:22:42
    Temat: Re: Moduł GPS zamókł...
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis wrote:
    > Hmm... Podłączyłem teraz płytkę na kilka minut. PDA złapał połączenie z
    > modułem przez BT. Nie wiem jeszcze jak wygląda kwestia GPS, gdyż jak
    > mówiłem w mieszkaniu nigdy nie łapał. Poczekam jeszcze aż woda wyparuje
    > z zakamarków obudowy i złożę w całość.

    Ja w takich sytuacjach siegam po chusteczki do dezynfekcji z
    izopropanolem - zawartosc kilku takich wyciskam na scalaki (tak, by
    rozplynela sie po pcb i podzespolach), przecieram, a gdy calosc odparuje
    susze plytke suszarka do wlosow. Ratowalem w ten sposob zalane komorki i
    laptopy, jak dotad zawsze z pozytywnym skutkiem (przed taka operacja nawet
    pozostawione na dluzszy czas do wyschniecia niejednokrotnie nie chcialy
    sie wlaczyc - tym lepiej, bo pewnie resztki wilgoci z czasem
    doprowadzilyby do utlenienia polaczen i awarii).

    k,