    From: Jurij Atarov <a...@c...gov>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moduł GPS zamókł...
    Date: Sat, 05 Sep 2009 13:40:19 +0200

    Atlantis pisze:

    > Tak więc wyjąłem płytkę i rozłożyłem wszystkie elementy pozwalając im
    > wyschnąć. Czy jednak jest sens próbować? Czy sprawa nie jest z góry
    > przesądzona i podpinając ładowarkę USB zobaczę tylko iskry i poczuje
    > zapach palonego plastiku i PCB? :/ Jest jakakolwiek nadzieja w takich
    > wypadkach?

    Jasne, że warto próbować. Może tylko bateria padła. Są jakieś zacieki na
    PCB?

    Pomysły, które mi przychodzą w wypadku, gdyby nie działało:
    - przemycie płytki spirytusem
    - wanna ultradźwiękowa i hot-air, ale to raczej po znajomości, bo tak
    normalnie to może się nie opłacać.

    Mój GPS czasami się nie włącza (a ma taki prosty mechaniczny
    przełącznik), ale jestem za leniwy żeby sprawdzić co jest przyczyną.
    Wystarczy czymś w niego uderzyć (np stołem ;)) i działa.

    Pozdrawiam!