eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaModół GSMRe: Modół GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Modół GSM
    Date: Wed, 1 Apr 2009 10:06:32 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 76
    Message-ID: <gqv7qn$gtq$1@mx1.internetia.pl>
    References: <5...@r...googlegroups.com>
    <e...@o...googlegroups.com>
    <gqv2l7$n7s$1@mx1.internetia.pl>
    <gqv5g4$b1c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-73-96.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1238573719 17338 77.254.73.96 (1 Apr 2009 08:15:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Apr 2009 08:15:19 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:560854
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie chcę tutaj nikogo obrażać, ale denerwują mnie ludzie, których
    strasznie
    > rażą błędy ortograficzne i muszą dać upust swojej frustracji z tego
    tytułu,
    > że ktoś ośmielił się popełnić błąd ortograficzny (nieważne z jakiego
    powodu)
    > i jednocześnie nic nie wnoszą do dyskusji, a tylko krytykują kogoś za
    błędy, > podobno z dbałości o jakość dyskusji.

    Mój znajomy nazywa to załamaniem autorytetów.
    Znam kilka wybitnych osób z tej grupy, którzy w zasadzie się z tym
    pogodzili.
    Ich kilka zdań na dany temat - rozwiąże problem całkowicie.
    Tylko musieliby chcieć.
    Jednak jest to tragedia, że chłopak który chce coś wiedzieć - zachowuje się
    dziwnie. Przecież to on chce coś dostać, więc dlaczego wyzywa?
    W sumie i tak jest lepszy od całej masy, która nie zgłębia takich
    szczegółów, ale jak on chce dostać coś od kogoś, nie szanując?
    Tu chodzi o dobro tego młodego człowieka. Przecież my możemy dać sobie
    spokój... znowu.
    Rozwój jednak polega na sposobie kształcenia. Musi być obustronna relacja.

    "Coraz częściej i sami nauczyciele, i ich społeczne otoczenie nie
    dostrzegają potrzeby szczególnej aktywności pozaszkolnej nauczycieli.
    - Co więcej, nawet nie oczekują takiej aktywności. Stąd można mówić o zaniku
    ukształtowanego przed laty modelu zawodu nauczycielskiego i zaniku
    utrwalonej w tradycji wizji nauczyciela. Równocześnie pośród młodych
    propaguje się
    _odrzucenie autorytetów, zasad moralnych i norm obyczajowych, zaś na gruncie
    samej pedagogiki coraz częściej hołduje się błędnym i naiwnym koncepcjom
    wychowania, dalekim od całościowej i realistycznej wizji człowieka._
    Szczególnie mam tu na uwadze wszelkie zjawiska marginalizowania wychowania w
    stosunku do nauczania (w formie psychologizmu, socjologizmu, pedagogiki
    negatywnej, antyautorytarnej, pragmatycznej, postmodernistycznej), jak
    również zastępowania pojęcia "wychowanie" określeniem "edukacja" rozumianym
    jako "kształcenie". Niepokojącą jest też wulgaryzacja czy utopijność zarówno
    samej młodości, jak i wychowania. I to są główne powody, które zadecydowały
    o potrzebie ukazania bogactwa młodości jako wyzwania dla współczesnych
    wychowawców"

    A teraz coś dla młodego kolegi:
    1) Czy jak wchodzisz do pokoju nauczycielskiego to wołasz: Powiedzcie mi ile
    to jest całka z ln(x)?
    (Proszę nie uważać, że jak ktoś już wie o tak skomplikowanej sprawie jak
    całka, to nie oznacza, że wydźwignął się na poziom ułamka wiedzy matematyka
    w tym pokoju.)
    2) Zrobiłeś dobrze, że przeprosiłeś. Niepotrzebnie argumentowałeś, bo
    zdradziłeś swój (głupi de facto) tok rozumowania. Najlepiej jest przeprosić
    szczerze.
    Jeśli nie umiesz - to po prostu przeprosić, bo domyślasz się, że nie podoba
    się w danym miejscu Twoje zachowanie. Później dojdziesz do tego co to jest
    szacunek i po co to.
    3) Ja nie wymagam szacunku. Na szacunek się po prostu zasługuje. Mi jeszcze
    daleko do tego. Jednak lepiej dla Ciebie, abyś Ty często ten szacunek
    okazywał. Więcej zyskasz.
    O tych GSMach to nauczysz się szybko, bo to proste, ale skomplikowane sprawy
    to zajmą Ci lata.
    Jak będziesz miał nauczyciela (a nawet nauczycieli - to nowa zaleta
    internetu) - to w parę lat staniesz się dość dobry.
    4) Paradoks polega na tym, że przez całe życie będzie się Ci wydawać, że już
    wiesz więcej niż niejeden nauczyciel. Niestety to w większości przypadków
    fikcja.
    Jeśli to zrozumiesz - będziesz dobry. Jeśli nie - będziesz wiecznie
    przemądrzałą marudą.

    Szczerze Życzę Ci powodzenia.

    --
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
    i projektowania PCB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: