  • Data: 2012-11-07 22:13:43
    Temat: Re: Modernizacja starego komputera.
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-11-2012 o 09:32 Marcin G. napisał na pl.comp.pecet:

    > W rodzinie jest leciwy sprzet oparty o:
    > MB: Soltek SL-75DRV4 na VIA KT266A,
    > CPU: AMD Duron 1GHz,
    > RAM: 256 MB DDR !!!
    >
    > Niestety ze wzgledu na rozmiar pamieci nie dzia?a to najszybciej
    > delikatnie
    > mówi?c.
    > Chce go nieco ulepszyae dok?adaj?c na pocz?tek 2 * 1GB RAM, pó 1/4 niej jaki?
    > szybszy procesor.
    >
    > Czy ta p?yta jest jako? szczególnie problematyczna je?li chodzi o dobór
    > pamieci?

    Miałem kiedyś podobny przypadek. Po wymianie procesora na Bartona
    (uaktualnienie BIOS po drodze) okazało się, że wentylator jest za słaby i
    grzeje się procesor , a inne chłodzenie to dodatkowy koszt.
    Po roku właściciel pytał ile kosztuje nowy komputer :).

    Pamięci DDR mogą mieć problemy z kompatybilnością - z płytą główną (jeśli
    mają
    taktowanie >333 MHz, a płyta mniej), między sobą (jeśli nie są jednakowe).
    Najlepiej zanieść komputer do sklepu i niech dobierają :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail