  • 1. Data: 2012-06-01 18:06:42
    Temat: Modernizacja starawego laptopa - FS Amilo. Pytanie o pamięci ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Znajoma ma laptopa FS Amilo z Celeronem 2.4 GHz i 256 Mb pamięci. Informacje na
    temat tego modelu na stronach FS - bardzo skąpe. Zamierzam dołożyć pamięci
    (dostępne 2 sloty max 2GB, pamięć typu DDR DIMM "desktop, nie "laptopowa" SO
    DIMM. Wydaje mi się, że pakowanie więcej niż 1GB, zważywszy na resztę
    wyposażenia tego laptopa, nie ma sensu. Szukałem informacji, czy pamięci w tym
    laptopie mogą pracować w dual channel, bez rezultatu. Może ktoś ma doświadczenie
    z tym modelem i podpowie.
    PP

  • 2. Data: 2012-06-01 23:41:32
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jeśli chodzi o FS to są bardzo stricte w swoich dokumentacjach, gdzie
    pewnie piszą, że więcej jak 1gb nie uciągnie ten laptop. Podaj model to
    może coś więcej będzie można podać.

  • 3. Data: 2012-06-02 00:48:29
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nex@pl <nex[wytnij_to]@o2.pl> napisał(a):

    > Jeśli chodzi o FS to są bardzo stricte w swoich dokumentacjach, gdzie
    > pewnie piszą, że więcej jak 1gb nie uciągnie ten laptop. Podaj model to
    > może coś więcej będzie można podać.

    Racja, zapomniałem o modelu. Amilo L6820.
    PP