    From: "lu dzik" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Modem 3G Huawei i aplikacja operatora
    Date: Wed, 4 Sep 2013 22:58:53 +0200

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:l085kh$dno$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > w czystym mobile partnerze tez siedza sterowniki. pamietaj tylko ze
    > trzeba zienic ustawienie z RAS na NDIS, oraz wpisac APN internet.

    Kiedyś u siebie w domu, gdy miałem brandowany modem, to zabawa w
    odinstalowanie softu od playa+wgrywanie czystego mobile partnera skończyła
    się tak,
    że komputer przestał wykrywać modem i musiałem mu podsunąć rozpakowane
    sterowniki, a modem przy każdym podłączeniu i tak chciał instalować syf
    operatora.
    Tym razem będę komuś pomagał w tym jedynie przez telefon, więc nie chcę
    żeby tak się skończyło.
    Ten Mobile partner http://www.huaweidevice.pl/technical/index.html ma w
    sobie sterowniki od wszystkich "hujawejów"?
    Czyli nic się nie stanie jeśli się go dogra? Operatorski syf niech sobie
    siedzi na dysku, ale Partner ma służyć do łączenia.