  • Data: 2013-09-08 09:12:28
    Temat: Re: Modem 3G Huawei i aplikacja operatora
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-04 21:57, lu dzik pisze:
    > Na komputerze jest zainstalowany Huawei E3131 z oprogramowaniem od
    > Orange Business Everywhere. Można bez odinstalowywania tego pakietu,
    > dograć czysty Mobile Partner ze strony Huawei i tego używać do
    > łączenia, zamiast tego badziewia od operatora? Czy nic się nie spieprzy?
    > Pakiet Orange ma zostać nietknięty, bo w nim siedzą już sterowniki i
    > nie ja to będę robił, tylko osoba nieobeznana w tajnikach komputera,
    > chcę żeby jej to działało.

    Chyba nie ma dobrego rozwiązania. Owszem można odinstalować OBE i
    zainstalować MP, ale i tak użytkownik z każdym uruchomieniem kompa
    będzie molestowany komunikatem o zainstalowanie OBE. Zostawienie OBE i
    instalacja MP za skutkuje koniecznością ręcznego wyłączania OBE i takoż
    ręcznego włączania MP. A więc mimo wszystko najwygodniej jednak
    pozostać przy OBE. No pozostaje jeszcze ingerencja w firmware modemu,
    jak ktoś się czuje na siłach.