  • 1. Data: 2011-10-28 17:59:03
    Temat: Mod karty PCIe x16 do slotu x1
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam,
    Interesuje mnie "upchniecie" karty x16 (Nvidia G100) w slot x1 w celu
    czynienia Cudow i Physiki szybszej karcie Ati. Ma to w ogole sens, czy
    PCIe x1 sie sprawdzi?

    Znalazlem taki mod
    http://www.invisiblerobot.com/pcie_x1/
    oraz mod z cieciem/wymiana slotu PCI.

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2011-10-28 18:10:58
    Temat: Re: Mod karty PCIe x16 do slotu x1
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-28 19:59, G Nowak wrote:
> [...]
    > Interesuje mnie "upchniecie" karty x16 (Nvidia G100) w slot x1 w celu
    > czynienia Cudow i Physiki szybszej karcie Ati. Ma to w ogole sens, czy

    Ja bym bardziej probowal odblokowac gniazdo pciex1 tak by mozna bylo
    wsadzic wieksza karte (przynajmniej nie bedzie to tak destruktywne)

  • 3. Data: 2011-10-28 18:14:52
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    G Nowak wrote:

> [...]
    > Interesuje mnie "upchniecie" karty x16 (Nvidia G100) w slot x1 w celu
    > czynienia Cudow i Physiki szybszej karcie Ati. Ma to w ogole sens, czy

    a takie coś sie nie nada?
    http://imgs.inkfrog.com/pix/ynhstore/YNH-TOTALPCIEMF
    006-1.JPG

  • 4. Data: 2011-10-28 19:46:33
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > a takie coś sie nie nada?
    > http://imgs.inkfrog.com/pix/ynhstore/YNH-TOTALPCIEMF
    006-1.JPG

    Dziek. Ciekawe, czy dlugosc tego nie rzutuje na "jakosc". Poszukam,
    jesli tanie przetestuje.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-10-28 20:02:27
    Od: Robek <l...@n...onet.eu>

    W dniu 2011-10-28 21:46, G Nowak pisze:

    006-1.JPG

    > Dziek. Ciekawe, czy dlugosc tego nie rzutuje na "jakosc". Poszukam,
    > jesli tanie przetestuje.

    Przetnij gniazdo na plycie, najprosciej i najtaniej, wypróbowane.

    Robek

  • 6. Data: 2011-10-28 21:37:47
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-28 20:14, Andrzej pisze:

    > a takie coś sie nie nada?
    > http://imgs.inkfrog.com/pix/ynhstore/YNH-TOTALPCIEMF
    006-1.JPG

    http://www.dealextreme.com/p/pci-e-1x-to-16x-riser-c
    ard-extension-cable-15-5cm-length-100061

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-10-29 05:46:37
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-28 23:37, Andrzej W. pisze:

    006-1.JPG

    > http://www.dealextreme.com/p/pci-e-1x-to-16x-riser-c
    ard-extension-cable-15-5cm-length-100061

    http://allegro.pl/pcie-riser-x1-x16-pci-e-hd5830-hd5
    870-bitcoin-btc-i1900365919.html

  • 8. Data: 2011-10-29 22:01:50
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Przetnij gniazdo na plycie, najprosciej i najtaniej, wypróbowane.

    Po dluzszym kopaniu w sieci dowiedzialem sie, iz 8400GS (to samo co
    G100) nie radzi sobie z Physx i lepiej kupic karte PCIe x1 za 20GBP. Jak
    przetne gniazdo PCIe to dam znac, ile w tym prawdy...

    --
    Pozdr

  • 9. Data: 2011-10-30 23:01:28
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-29 07:46, TheWarAgainstTerror pisze:

    ard-extension-cable-15-5cm-length-100061

    > http://allegro.pl/pcie-riser-x1-x16-pci-e-hd5830-hd5
    870-bitcoin-btc-i1900365919.html

    12.60 do 30 PLN, za dokładnie to samo.
    Jeśli mi się nie spieszy to wolę jednak zapłacić 40%.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej