  • 1. Data: 2013-02-07 15:01:18
    Temat: Mocny laprop z matowa matryca?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc

    Dochodze do wniosku, ze zamiast mocniejszego stacjonarnego musze
    jednak kupic mocniejszego laptoka. Bede troche jezdzil przebywajac
    po 2-3 dni w roznych miejscach...

    Wymagania:
    i7
    16GB RAM (chetnie, ale niekoniecznie mozliwosc 32GB)
    SSD 120 (chetnie 250GB) na system
    drugi dysk > 500GB
    matryca fullHD MATOWA
    waga do <> 3kg
    Win7, nie Win8
    dobra gwarancja

    Cena do 5-6tys.

    Wymagania spelnialby ten Lenovo:
    http://allegro.pl/lenovo-y580-i7-3630-16gb-ssd250gb-
    1tb-win7-fullhd-i3002425560.html
    gdyby nie cholerna blyszczaca matryca.

    Czy przychodzi Wam do glowy podobna konfiguracja ale z matowa?

    Jakby byla jeszcze dostepna stacja dokujaca byloby extra...

    Jakub

  • 2. Data: 2013-02-07 15:30:06
    Temat: Re: Mocny laprop z matowa matryca?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-07 15:01, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > Wymagania:
    > i7
    > 16GB RAM (chetnie, ale niekoniecznie mozliwosc 32GB)

    Zerknij (też) na Fujitsu -
    <http://www.fujitsu.com/fts/products/computing/pc/no
    tebooks-tablets/index.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-02-07 15:31:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jakub Jewuła nabazgrał(a):

    > Czy przychodzi Wam do glowy podobna konfiguracja ale z matowa?

    Sony Vaio seria F

  • 4. Data: 2013-02-07 16:02:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jakub Jewuła nabazgrał(a):

    > Sony Vaio seria F

    Cos chyba nie bardzo - jak nie pasuja paramatry to cena.

  • 5. Data: 2013-02-07 16:33:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Wyglada jakby ten pasowal:
    http://allegro.pl/dell-7720-i7-16gb-256ssd-1tb-gt650
    m-fullhd-7prof-i2996543003.html

  • 6. Data: 2013-02-07 18:27:20
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Czesc

    >SSD 120 (chetnie 250GB) na system

    A cóż to za system? :P

  • 7. Data: 2013-02-07 18:31:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A cóż to za system? :P

    DrDOS a dlaczego pytasz?

  • 8. Data: 2013-02-07 18:32:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Santana" napisał:

    > A cóż to za system? :P

    "Win7, nie Win8"
    Powinno wystarczyć.

    JoteR

  • 9. Data: 2013-02-08 08:06:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-02-07 16:33, *Jakub Jewuła* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Wyglada jakby ten pasowal:
    > http://allegro.pl/dell-7720-i7-16gb-256ssd-1tb-gt650
    m-fullhd-7prof-i2996543003.html

    Lub w takiej konfiguracji:
    http://www.x-kom.pl/p/120961-notebook-laptop-17,3-de
    ll-inspiron-7720-i7-3630qm-16gb-1201000-win8x-1080p.
    html

    Lepszy procesor, sporo taniej, ale 120 GB SSD i win 8 (to łatwo wymienić)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2013-02-08 08:09:41
    Od: "Radek K." <r...@...wyborczej.pl>

    > Czy przychodzi Wam do glowy podobna konfiguracja ale z matowa?
    >
    > Jakby byla jeszcze dostepna stacja dokujaca byloby extra...

    Sprawdz Alienware. W sferis.pl sa jakies pojedyncze w "promocji".

    Pozdrawiam.
    --
    Radek K.