  • Data: 2013-02-12 15:22:48
    Temat: Re: Mocny laprop z matowa matryca?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taniej, bo DVD zamiast Blu-Ray, ale to nie wielka różnica (lub żadna :) )

    Wiesz, ze nie zauwazylem :) To moze dlatego ze nigdy nie
    widzialem plyty B-R na oczy i nie planuje zobaczyc ;)

    Odebralem przech chwila - kawal kloca :)
    Zainstalowane Ubuntu. Uruchomilem, zobaczylem jak dziala
    Firefox - dziala. Wylaczylem. Ciag dalszy za kilka dni
    jak dostane WD7500BPKT bo mam zamiar oryginalny dysk
    wymienic. No i jak znajde czas na zabawe w instalacje
    i konfiguracje.