  • 1. Data: 2013-03-16 15:31:21
    Temat: Mocno nietypowy wyłącznik zbliżeniowy - pojemnościowy- dotykowy? .Jak?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam serdecznie!
    Jedyne miejsce gdzie mogę zamontować wyłącznik oświetlenia to meblowa
    zabudowa kuchni.Czy pakując elektrode/antenę bezpośrednio pod płytę
    meblową, na domiar z przyklejoną doń szybą lacobel, da się zrealizować
    funkcję włącz/wyłącz machając przed nią dłonią? Dopuszczam też
    "pogłaskanie" szyby.
    Oczywiście jakiś schemat, bądź namiar na gotowca mile widziane.

  • 2. Data: 2013-03-16 20:57:37
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > "pogłaskanie" szyby.
    > Oczywiście jakiś schemat, bądź namiar na gotowca mile widziane.

    Parę dni temu na budowlanym ktoś dał linka
    http://dokel.istore.pl/pl/wylacznik-wlacznik-bezdoty
    kowy-do-oswietlenia-lustra-szafek-itp.html
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 3. Data: 2013-03-24 21:22:16
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-03-16 20:57, wowa pisze:
    > Parę dni temu na budowlanym ktoś dał linka
    > http://dokel.istore.pl/pl/wylacznik-wlacznik-bezdoty
    kowy-do-oswietlenia-lustra-szafek-itp.html

    > Wojtek

    Dzięki za linka- fajne rozwiązanie, lecz jest to czujnik podczerwieni. U
    mnie, wg opisu z nie za bardzo by się sprawdził. Nie mam jak go
    dyskretnie ( i estetycznie) zamontować.