eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu › Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Date: Wed, 20 Feb 2019 19:04:48 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 46
    Message-ID: <q4k8cf$tll$1@dont-email.me>
    References: <q459mq$ko9$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 20 Feb 2019 19:04:48 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="fde44e7ace299008820ddde737cdf984";
    logging-data="30389";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18AY6/F2ps1PVlT2Sk2ZEmC"
    User-Agent: NewsTap/5.3.3 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:rp+/tRQEV+GcwWtBfMFNlnjZc3g= sha1:g8Fr76OrdtjkT0DHZGNCzxdLwI4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650656
    [ ukryj nagłówki ]

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > Jeśli wibracje są cały czas to chyba wskazywałoby to na niewyważone opony
    > albo krzywe alu-felgi...
    > Jeśli wibracje są mocne w czasie przyspieszania auta a jak się puści pedał
    > gazu to wtedy ledwie zauważalne to co to może być?
    >
    > Kulminacja jest przy 40-50mph (65-80km/h).
    > Trzepie wtedy przodem że widać.
    >
    > Pacjent: 2004 Passat, napęd na przód.
    > Sprawdzone/wyważone koła...
    >
    > Ma ktoś kryształową kulę pod ręką?
    > To innego może to być niż koła?
    >
    > Poduszki gumowe pod silnikiem/skrzynią?
    > Półośki?
    > Elementy zawieszenia?


    Zamiast polegać na kryształowej kuli, pojechałem do mechanika na diagnozę.

    Facio się przejechał autem, popatrzył, przejechał się potem jeszcze raz i
    oto co z siebie wydukał:

    Obie przednie półośki z przegubami do wymiany: 2 x $180 = $360.
    Oba łożyska kół do wymiany: 2 x $190 = &$380.
    Prawa opona z przodu do wymiany, bo ma jakieś nierówności... tu mam
    wątpliwości, bo wszystkie 4 koła są wyważone ok.

    Do tego powiedział że silnik wieżga i kręci się cały pod maską, do wymiany
    wszystkie cztery poduchy pod silnikiem:

    Prawa: $250
    Lewa: $250
    Centralna: $320
    Pod skrzynią: $180

    No po prostu wesoło mi się zrobiło :)

    To są ceny netto, do tego trzeba doliczyć podatki, jakieś obowiązkowe
    opłaty recyklingowe i środowiskowe...

    Facio ma stawkę godzinową w warsztacie $75/godzinę. Myślę, że jakieś
    1/3-1/2 tego co kasuje dealer ASO VW.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: