eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!
    news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Wed, 07 Apr 2010 14:22:56 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <hphtju$7ha$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...com>
    <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
    <hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
    <hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hphm2p$oph$1@inews.gazeta.pl>
    <hphp8l$26u$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hphq6i$bgr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1270643134 7722 80.50.130.130 (7 Apr 2010
    12:25:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 12:25:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hphq6i$bgr$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270970
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
    > Yans van Horn pisze:
    > (...)
    >> Czyli rozumiem, że chcesz porównywać silnik, którego bez specjalnego
    >> osprzętu nie da się uruchomić, który wymaga
    >> totalnej przebudowy co 1-2 starty, silnik który jest tak kosztowny,
    >> który ma takie tolerancje, że na zimno jest zatarty ?
    >>
    >> To ten silnik chcesz porównywać ? To ma być dowód ?
    >
    > Przypomnę co napisałeś:
    > <cite>
    > Turbina ma być dobrana do pojemności silnika.
    > </cite>

    Napiszę łopatologicznie ponownie:

    - oczekiwana moc
    - pojemność skokowa
    - obroty maksymalne silnika

    To najważniejsze parametry przy doborze turbiny. Zatem turbina ma być
    dobra zależnie od pojemności silnika.
    Udowodnij, że jest inaczej!

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: