-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Wed, 7 Apr 2010 10:42:52 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <s...@c...luftbrandzlung.org>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m...@4...com>
<X...@1...0.0.1>
<9...@4...com>
<hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
<hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
<hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Reply-To: ami@_usunto_wkurw.org
NNTP-Posting-Host: chloru.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270636972 29987 62.121.76.158 (7 Apr 2010 10:42:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 10:42:52 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270943
[ ukryj nagłówki ]Dnia 07.04.2010 Yans van Horn <y...@n...spam> napisał/a:
> Robert Rędziak wrote:
>> On Wed, 07 Apr 2010 10:45:40 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
>> wrote:
>>
>>> Turbina ma być
>>> dobrana do pojemności silnika.
>>
>> Zawsze mi się wydawało, że do spodziewanej mocy, ale ja to
>> truskawki cukrem posypuję.
>
> I według Ciebie moc na którą dobierasz turbinę nie zależy od pojemności
> silnika ? (a konkretnie widełki)
> Moc przecież nie zależy od ilości spalanej mieszanki i można jej dowolną
> ilość przepchać przez dowolnej "wielkości" silnik ? :-)
Ale pojemnosc to nie wszystko w tym temacie.
Nie ma problemu, zeby zrobic np. 800-konny silnik o pojemnosci 2l
Historia zna zreszta i mocniejsze silniki.
Oczywiscie nie wystarczy tak sobie po prostu nalac paliwa i nadmuchac.
Konieczne sa pewne modyfikacje silnika, glowic itp.
--
Jacek "AMI" Rudowski
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.10 12:59 Yans van Horn
- 07.04.10 13:01 Yans van Horn
- 07.04.10 13:27 Artur 'futrzak' Maśląg
- 07.04.10 13:55 Jacek Rudowski
- 07.04.10 14:08 The_EaGle
- 07.04.10 14:22 Yans van Horn
- 07.04.10 14:29 Yans van Horn
- 07.04.10 14:40 Jacek Rudowski
- 07.04.10 14:42 Cavallino
- 07.04.10 14:55 Yans van Horn
- 07.04.10 15:07 WS
- 07.04.10 18:15 Robert Rędziak
- 07.04.10 18:17 Robert Rędziak
- 07.04.10 18:18 Robert Rędziak
- 07.04.10 18:49 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?