eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Mon, 05 Apr 2010 21:12:41 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: ddv50.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270495462 5295 83.23.99.50 (5 Apr 2010 19:24:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 19:24:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <9...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270294
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Mon, 5 Apr 2010 16:08:52 +0000 (UTC), Maciej Leszczynski wrote:
    >> J.F. <j...@p...onet.pl> wrote in
    >>> niektore turbodiesle maja dosc plaski wykres mocy juz od ~2000rpm.
    >> i najlepsze przyspieszenie bedzie jezeli przy kazdej zmianie spadniemy na 2kobr?
    raczej nie - 3kobr juz
    >> jest bardziej realne
    >
    > Plaska moc to plaska moc - nie ma znaczenia ktory bieg :-)

    Ale jednak nie ma aż takich silników.
    Bo mimo wszystko bardziej płaska jest krzywa momentu obrotowego jeżeli
    chodzi o silniki turbo.


    Najbardziej do tego modelu pasujące co znalazłem to pięciolitrowe V10
    Volkswagena. Ma to 721Nm@2015rpm i 291KM@3409rpm, cały silnik kręci się
    do 3800rpm.

    Owszem - wykres mocy jest najbardziej płaski ze wszystkich wykresów
    jakie widziałem, ale nadal przy 2000rpm ma to 2/3 mocy maksymalnej. No i
    nie można zapomnieć że 2000rpm to dla tego silnika ponad połowa
    maksymalnych obrotów, a przyspieszenie w zakresie 2000-3000 to już
    kręcenie go całkiem wysoko.







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: