-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Mon, 05 Apr 2010 21:12:41 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 30
Message-ID: <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m...@4...com>
<X...@1...0.0.1>
<9...@4...com>
NNTP-Posting-Host: ddv50.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270495462 5295 83.23.99.50 (5 Apr 2010 19:24:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 19:24:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <9...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270294
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> On Mon, 5 Apr 2010 16:08:52 +0000 (UTC), Maciej Leszczynski wrote:
>> J.F. <j...@p...onet.pl> wrote in
>>> niektore turbodiesle maja dosc plaski wykres mocy juz od ~2000rpm.
>> i najlepsze przyspieszenie bedzie jezeli przy kazdej zmianie spadniemy na 2kobr?
raczej nie - 3kobr juz
>> jest bardziej realne
>
> Plaska moc to plaska moc - nie ma znaczenia ktory bieg :-)
Ale jednak nie ma aż takich silników.
Bo mimo wszystko bardziej płaska jest krzywa momentu obrotowego jeżeli
chodzi o silniki turbo.
Najbardziej do tego modelu pasujące co znalazłem to pięciolitrowe V10
Volkswagena. Ma to 721Nm@2015rpm i 291KM@3409rpm, cały silnik kręci się
do 3800rpm.
Owszem - wykres mocy jest najbardziej płaski ze wszystkich wykresów
jakie widziałem, ale nadal przy 2000rpm ma to 2/3 mocy maksymalnej. No i
nie można zapomnieć że 2000rpm to dla tego silnika ponad połowa
maksymalnych obrotów, a przyspieszenie w zakresie 2000-3000 to już
kręcenie go całkiem wysoko.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.10 21:16 Tomasz Pyra
- 05.04.10 21:18 to
- 05.04.10 21:20 Tomasz Pyra
- 05.04.10 21:24 to
- 05.04.10 21:27 Tomasz Pyra
- 05.04.10 21:42 Tomasz Pyra
- 05.04.10 21:45 Przemek V
- 05.04.10 21:49 Przemek V
- 05.04.10 21:49 Robert Rędziak
- 05.04.10 21:43 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.04.10 21:55 Robert Rędziak
- 05.04.10 21:58 DoQ
- 05.04.10 22:02 Robert Rędziak
- 05.04.10 22:06 DoQ
- 05.04.10 22:12 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=