-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
ostnews.google.com!j21g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
From: raadaar <r...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Mon, 5 Apr 2010 03:11:02 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 20
Message-ID: <2...@j...googlegroups.com>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<s...@d...media-lab.com.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.17.224.30
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1270462262 24691 127.0.0.1 (5 Apr 2010 10:11:02 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 10:11:02 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: j21g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=89.17.224.30;
posting-account=hms9JQoAAABh218P4gPnsI6PZ736m4oi
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 proxy.star.net.pl:3128 (squid/2.6.STABLE5)
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl; rv:1.8.1.20) Gecko/20081217
Firefox/2.0.0.20,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270134
[ ukryj nagłówki ]Witam wszystkich, mniej lub bardziej zacietrzewionych, w dyskusji o
wyższości...
Chciałbym zacząć od propozycji porównywania silników o podobnym
wyposażeniu, tzn, skoro diesel jest doładowany, to benzynowy też
podstawmy do porównania z turbosprężarką. Zatem te same samochody:
Octavia Diesel 1,9 TDI z Octavią 1,8T. Kto jedździł obiema sam sobie
odpowie. Saab 9-3 2,2 TiD kontra 9-3 2,0T (FPT), polecam porównanie.
Przyznam że na tym koniec moich osobistych doświadczeń z identycznymi
modelami. Posiadając poprzednio dość młodego Citroena TD (masa coś
koło 1300 kg), a mając obecnie starusieńkiego Saab'a 9000 (doładowana
beznyna, masa własna 1520 kg), przy podobnej pojemności silnika
(różnica poniżej 900 cm3), elastyczność turbobezyny powala na kolana.
O przyjemności z jazdy w ciszy, z sporym zapasem pod pedałem gazu, nie
wspomnę. Ponadto wykresowo max moment wypada prawie w tym samym
miejscu. Różnica około 50% jest w spalaniu. i to jest istotny argument
pro-diesel. Choć to "podobno" zaczyna ulegać zmianie.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.10 12:23 Tomasz Pyra
- 05.04.10 12:28 Tomasz Pyra
- 05.04.10 12:29 Robert Rędziak
- 05.04.10 12:20 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.04.10 12:31 Robert Rędziak
- 05.04.10 12:35 JanuSz
- 05.04.10 12:41 JanuSz
- 05.04.10 12:50 MarcinJM
- 05.04.10 12:51 J.F.
- 05.04.10 13:03 Tomasz Pyra
- 05.04.10 13:17 Maciej Leszczynski
- 05.04.10 14:55 to
- 05.04.10 16:28 J.F.
- 05.04.10 16:36 Przemek V
- 05.04.10 16:57 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka