eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
    ostnews.google.com!j21g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: raadaar <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Mon, 5 Apr 2010 03:11:02 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <2...@j...googlegroups.com>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.17.224.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1270462262 24691 127.0.0.1 (5 Apr 2010 10:11:02 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 10:11:02 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j21g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=89.17.224.30;
    posting-account=hms9JQoAAABh218P4gPnsI6PZ736m4oi
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 proxy.star.net.pl:3128 (squid/2.6.STABLE5)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl; rv:1.8.1.20) Gecko/20081217
    Firefox/2.0.0.20,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270134
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich, mniej lub bardziej zacietrzewionych, w dyskusji o
    wyższości...
    Chciałbym zacząć od propozycji porównywania silników o podobnym
    wyposażeniu, tzn, skoro diesel jest doładowany, to benzynowy też
    podstawmy do porównania z turbosprężarką. Zatem te same samochody:
    Octavia Diesel 1,9 TDI z Octavią 1,8T. Kto jedździł obiema sam sobie
    odpowie. Saab 9-3 2,2 TiD kontra 9-3 2,0T (FPT), polecam porównanie.
    Przyznam że na tym koniec moich osobistych doświadczeń z identycznymi
    modelami. Posiadając poprzednio dość młodego Citroena TD (masa coś
    koło 1300 kg), a mając obecnie starusieńkiego Saab'a 9000 (doładowana
    beznyna, masa własna 1520 kg), przy podobnej pojemności silnika
    (różnica poniżej 900 cm3), elastyczność turbobezyny powala na kolana.
    O przyjemności z jazdy w ciszy, z sporym zapasem pod pedałem gazu, nie
    wspomnę. Ponadto wykresowo max moment wypada prawie w tym samym
    miejscu. Różnica około 50% jest w spalaniu. i to jest istotny argument
    pro-diesel. Choć to "podobno" zaczyna ulegać zmianie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: