eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Mon, 05 Apr 2010 02:18:05 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acvo144.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270427387 4459 83.11.120.144 (5 Apr 2010 00:29:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 00:29:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270066
    [ ukryj nagłówki ]

    PSYLO pisze:
    > Tomasz Pyra pisze:
    >> A jak to jest przy przyspieszaniu od 17 to 23km/h na dwunastym biegu? ;)
    >
    > Kolega zabawniś, hihihi ;) Przyspieszenie od 80 do 120 na takim biegu to
    > często wymieniana wartość, jako wyznacznik "elastyczności" silnika.

    Nie no hihihi się pośmialiśmy, a mógłbyś mi powiedzieć jak ten parametr
    wyznacza tą elastyczność?
    Bo jakoś moja Vectra z silnikiem V6 który ma 211KM dostanie w tej
    konkurencji po dupie od Cinquecento które ma 80KM. Czy to znaczy że
    Cinquecento ma elastyczniejszy silnik?
    Bo tak ogólnie to Vectra przyspiesza dużo lepiej, ale jak w obu
    samochodach wrzucę IV to nagle CC staje się nie do dogonienia.

    A jednak silnik Cinquecento budzi się do życia dopiero przy 4000rpm,
    czyli wydaje się być bardzo mało elastyczny. A Vectra całkiem ładnie się
    zbiera w całym zakresie obrotów, czyli jednak chyba Vectra jest
    elastyczniejsza, co nie zmienia faktu że na IV biegu przyspiesza dużo
    gorzej niż mniej elastyczny cienias.

    Jeszcze jedna rzecz mnie bardzo zastanawia - jaki wpływ na elastyczność
    silnika ma założenie mniejszych kół na oś napędzaną? Bo wydawałoby się
    że żaden, a tymczasem na "wyznacznik elastyczności silnika" jakim jest
    czas przyspieszania na IV biegu do 120km/h okazuje się że wpływ ma ogromny.

    Może więc nie określa to w żaden sposób elastyczności silnika. A więc co?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: