  • Data: 2011-04-19 18:33:16
    Temat: Re: Moc bierna
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iok4pn$qev$1@news.onet.pl...
    > zmierzyc/wyliczyc oczywiscie mozna, ale co dalej ? :-)

    Więc wracamy dopunktu w którym trzeba wyznaczyć/zmierzyć kąt.
    Wydaje mi się że zbyt złośliwie podchodzisz do tematu. Zmiany obciążenia
    chyba raczej nie są tak upierdliwe jak wspomniałeś tak często.
    Napewno są na tyle powtarzalne że da się wyznaczyć kąt. Nie chcie mi się
    wierzyć że typowe urzadzenia z jakimi na codzień się spotykamy
    pobierają w jakiś dziwny nie ustalony a może wręcz losowy sposób prąd
    impulsowo i tak szybko się zmieniający.

    Marek